//
کدخبر: ۴۰۲۱۷۶ //

معرفی بهترین هتل های پنج ستاره کیش

جزیره کیش بهترین مقصد برای تجربه آرامش در کنار دریای خلیج فارس است. نه تنها آرامش که هیجان بسیاری را نیز در این جزیره زیبا می‌توان تجربه کرد.

معرفی بهترین هتل های پنج ستاره کیش
به گزارش فرتاک نیوز،

از ساحل تمیز و آرام گرفته تا انواع بازی‌ها و تفریحات آبی، زندگی شبانه و مراکز خرید متنوع سفری تمام و کمال با خاطرات به یادماندنی برای گردشگران کیش رقم می‌خورد. اقامت در هتل های پنج ستاره کیش، لذت این سفر را چند برابر هم می‌کند. هتل‌هایی که علاوه بر معماری و ظاهر خاص و زیبا، امکانات تفریحی و اقامتی عالی در دسترس مهمانان قرار می‌دهد که قابل مقایسه با استانداردهای بین‌المللی است. اگر قصد رزرو هتل کیش دارید، بد نیست با لیست بهترین هتل های کیش آشنایی داشته باشید.

معرفی بهترین هتل های کیش

وقتی بخواهید هتل ایده‌آل خود را تصور کنید، چه ویژگی هایی به ذهنتان می‌رسد؟ نزدیکی به ساحل، دسترسی خوب به مراکز خرید، امکان کرایه اتومبیل‌های لوکس، زمین ورزش، سالن بیلیارد، گلف، استخر و سونا، اتاق‌هایی با دکوارسیون شیک، تمیز با کادر مودب و حرفه‌ای؛ همه اینها احتمالا مواردی است که تعریف شما از هتل خوب را شکل می‌دهند. هتل های پنج ستاره کیش از همه این ویژگی‌ها برخوردارند. همین شاید انتخاب را کمی سخت کند. با شناخت همه ویژگی‌های هتل‌ها احتمالا راحتتر بتوانید تصمیم بگیرید.

هتل داریوش

وقتی صحبت از هتل های کیش می‌شود، بسیاری یاد هتل داریوش میفتند. هتلی که اکنون خود به یکی از جاذبه‌های جزیره تبدیل شده است. معماری خاص این هتل که یادآور تخت جمشید است، نظر هر گردشگری را جلب می‌کند. در کنار آن، اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل با چشم‌انداز دریا و باغ، دکوارسیون جذاب و امکانات ویژه چون رستوران، کافی شاپ، مرکز خرید، استخر، سالن بیلیارد و بدنسازی، ماساژ و ... این هتل را به گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت چند روزه در کیش تبدیل کرده است.

هتل مارینا پارک

این هتل در فضایی به مساحت 10 هکتار در ساحل مرجانی کیش ساخته شده، بنابراین اتاق‌ها و سوئیت‌ها چشم‌انداز خوبی به دریا دارند و در این مجموعه انواع امکانات از جمله فروشگاه، رستوران و کافی شاپ به مهمانان ارائه می‌شود. حتی کسانی که به ورزش‌های آبی علاقه دارند، دیگر نیازی ندارند از محدوده هتل خارج شوند، بلکه این مجموعه انواع ورزش‌های آبی و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

هتل شایان

یکی از هتل های پنج ستاره کیش که سابقه پنجاه ساله دارد، هتل شایان است. این هتل نیز فضای بزرگ و زیبایی دارد که سبب می‌شود مهمانان از قدم زدن در محوطه لذت ببرند. مهمتر اینکه این هتل در فاصله بسیار نزدیکی از بزرگترین اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است. شما در زمان اقامت در این هتل می‌توانید از مرکز خرید، کلوپ ورزش‌های آبی، سالن بیلیارد، دوچرخه سواری، رستوران و کافی شاپ استفاده کنید.

images_1684760750_646b68aeb8c72

هتل ایران

هتل ایران یکی از هتل های زیبای کیش محسوب می شود که از دو برج مجزا تشکیل شده است. در اتاق‌ها و سوئیت‌های وی آی پی هتل، می‌توانید اقامتی لوکس تجربه کنید. رستوران، کافی شاپ، استخر، بدنسازی از امکانات این هتل به شمار می رود. به علاوه با اقامت در هتل ایران کیش فاصله اندکی تا کارتینگ و مرکز خرید مروارید خواهید داشت.

هتل پارمیس

هتل پارمیس یکی از هتل های پنج ستاره کیش است که گزینه مناسبی برای زوج‌های جوان به خصوص در دوران ماه عسل به شمار می رود. سوئیت ویژه عروس و داماد در این هتل، یک اقامت به یادماندنی برای زوج‌های جوان فراهم می‌کند. استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، رستوران و کافی شاپ از جمله امکانات این هتل هستند.

هتل کوروش

هتل کوروش اولین هتل خاورمیانه است که از انرژی خورشیدی برای مصارف خود استفاده می‌کند. این هتل 23 طبقه دارد و امکاناتی چون کرایه اتومبیل، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ورزشی و استخر در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. رستوران و کافی شاپ هتل با انواع غذاها و خوراکی‌های ایرانی و بین‌المللی از مسافران پذیرایی می‌کند.

هتل پانوراما

اتاق‌های این هتل مانند نام آن، چشم‌انداز پانوراما به جزیره ارائه می‌دهند، از این رو اندازه اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بسیار بزرگ است. مجموعه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، ترانسفر و امکان اجاره خودروهای لوکس، پکیج‌های ویژه گردشگری از امکانات این هتل پنج ستاره است.

هتل ویدا

هتل ویدا از هتل های پنج ستاره کیش و نسبتا نوساز است. این هتل، اتاق‌های رو به دریا، استخر، زمین ورزشی، فروشگاه، پارک کودک، ماساژ، جکوزی و ... دارد. به علاوه مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، می‌توانند از تخفیف 50 درصدی پارک دلفین‌ها نیز استفاده کنند.

images_1684760750_646b68aed0123

هتل ترنج

این لیست را با یکی از معروف ترین هتل های پنج ستاره کیش به پایان می‌بریم. هتل ترنج که به خاطر سوئیت‌های روی آب شهرت یافته است، یکی از هتل‌های محبوب نزد گردشگران ایرانی و خارجی است. با اقامت در سوئیت‌های روی آب که کفپوش شیشه‌ای دارند و دریا را زیر پایتان احساس می‌کنید، می‌توانید از تماشای غروب خورشید بر روی آبهای خلیج فارس لذت ببرید. چایخانه سنتی، استخر، رستوران و کافی شاپ، سالن بیلیارد، اتاق بازی از امکانات این هتل پنج ستاره هستند.

رزرو هتل های لوکس و پنج ستاره کیش در فلای تودی

جزیره کیش به دلیل وجود گردشگران زیاد، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری دارد که همگی امکانات بسیار مناسبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. سایت فلای تودی با پوشش حداکثری هتل‌ها، گزینه‌های متنوعی از هتل‌های ارزان تا هتل‌های لوکس را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر قصد دارید در یکی از بهترین هتل های کیش اقامت داشته باشید و در عین حال رزرو خود را با بهترین قیمت انجام دهید، به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

در فلای تودی شما می‌توانید با چند کلیک ساده هتل مناسب خود را در جزیره کیش رزرو کرده و واچر هتل را بلافاصله دریافت کنید. پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی نیز شما را برای رفع مشکلات و سوالات احتمالی یاری می‌کند تا سفری آسان و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان