//
کدخبر: ۳۷۳۸۴۷ //

از کدام شهرهای ایران به نجف پرواز وجود دارد؟

نجف یکی از مهمترین شهرهای مذهبی برای شیعیان است و هر ساله مسلمانان زیادی از سراسر دنیا برای زیارت آرامگاه امام علی (ع) خودشان را به نجف می‌رسانند. ایرانی ‌ها که عشقشان به خاندان اهل بیت زبانزد است نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

از کدام شهرهای ایران به نجف پرواز وجود دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر چه سفر زمینی از اغلب شهرهای ایران به نجف و کربلا امکان‌پذیر است، اما با توجه به مسافت طولانی و سختی‌های این نوع سفر، خیلی‌ها سفر هوایی به نجف را بیشتر ترجیح می‌دهد. اگر شما هم آرزوی سفر به نجف اشرف را در دل می‌پرورانید و دوست دارید بدانید که از کدام شهرهای ایران به نجف پرواز وجود دارد، تا انتهای مطلب حاضر با ما همراه باشید.

تهران، مهمترین شهر برای سفر به نجف

چه برای سفر زمینی و چه برای سفر هوایی، تهران بهترین مبدا برای سفر به نجف است. به طور کلی، سفر هوایی به نجف از تهران نزدیک به 90 دقیقه به طول می‌انجامد و عواملی مثل شرایط جوی، ایرلاین، نوع مسیر و... ممکن است بر مدت زمان سفرتان تاثیرگذار باشد. پس از گذشت این مدت در فرودگاه بین ‌المللی نجف فرود می‌آیید و بدون نیاز به فرایندهای زمان‌بر چک‌کردن مدارک در مرز و... به‌راحتی وارد شهر نجف خواهید شد.

خرید بلیط هواپیما اصفهان به نجف

اگر در شهر اصفهان سکونت دارید، به‌راحتی می‌توانید بلیط هواپیما اصفهان به نجف و بلیط نجف اصفهان را خریداری کنید. پرواز اصفهان به نجف 3 ساعت به طول می‌انجامد و راحت‌ترین راه برای سفر به نجف از این شهر است. بلیط ‌های اصفهان به نجف و بالعکس، با توجه به تاریخ سفر و ایرلاین مورد نظر شما قیمت‌ های گوناگونی خواهند داشت. برای مشاهده تقویم قیمتی بلیط‌ های این مسیر، تنها کافی است که به سایت فلای تودی مراجعه کنید. همچنین، با عضویت در خبرنامه فلای تودی می‌توانید از آخرین تخفیف‌ها و بلیط ‌های لحظه آخری اصفهان نجف اطلاع پیدا کنید.

از حرم به حرم با خرید بلیط هواپیما مشهد به نجف

نجف

بهترین راه برای زیارت قبر مطهر امام علی (ع) خرید بلیط هواپیما مشهد نجف است. فاصله مشهد تا نجف با هواپیما معمولا در عرض 3 ساعت پیموده می‌شود. اگر چه هزینه سفر هوایی به نجف در مقایسه با سفر زمینی بیشتر است، اما با توجه به مسافت طولانی که باید طی شود، این هزینه بالا ارزشش را دارد. علاوه بر این، اگر بلیط لحظه آخری گیرتان بیاید، هزینه سفر تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و حتی ممکن است هزینه سفر هوایی با سفر زمینی برابری کند.

سفر هوایی از اهواز به نجف

هر چند که اهواز فاصله نسبتا کمی با شهرهای عراق دارد، اما در صورت تمایل می‌توانید با هواپیما از اهواز به نجف بروید. البته با توجه به وضعیت آب‌ و هوای اهواز و وجود ریزگردها، سفر هوایی به نجف کار عاقلانه‌ای است. همچنین، با توجه به اینکه عراق و اهواز آب ‌و هوای گرم و خشکی دارند، اگر در فصل تابستان یا اواخر بخواهید به نجف بروید، سفر هوای بسیار راحت‌تر از سفر زمینی است.

بلیط هواپیما تبریز نجف

تبریز از دیگر شهرهایی است که از فرودگاه آن پرواز مستقیم به نجف انجام می‌شود. پرواز تبریز به نجف 2 ساعت به طول می‌انجامد و قیمت آن با توجه به تاریخ سفر و کلاس پروازی متفاوت خواهد بود. در صورتی که دوست دارید سفری ارزان از تبریز به نجف را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم در روزهایی غیر از مناسبت‌ های مذهبی مهم براس سفر به نجف اقدام کنید. علاوه بر این، با توجه به وضعیت آب ‌و هوا در کشور عراق، احتمال اینکه در فصل تابستان و نیمه دوم بهار بلیط ارزان گیرتان بیاید، بیشتر خواهد بود.

یزد، از دیگر شهرها برای سفر هوایی به نجف

images_1667800448

عشق یزدی ‌ها به دین اسلام و خاندان اهل بیت زبا‌زد خاص و عام است. اگر ساکن یزد هستید، خوشبختانه هر زمان که اراده کنید با یک پرواز 80 دقیقه‌ای می‌توانید به نجف بروید. قیمت بلیط ‌های یزد به نجف با توجه به تاریخ سفر و ایرلانی که انتخاب می‌کنید متغیر خواهد بود. بلیط‌ های یزد به نجف به صورت سیستمی، چارتری و لحظه آخری به فروش می‌رسند که در این بین بلیط ‌های لحظه آخری در مقایسه با سایر بلیط ‌ها ارزانتر است. در صورتی که دوست دارید در کنار سفر راحت و بی‌دغدغه، سفر ارزانی به نجف داشته باشید، از بلیط‌ های لحظه آخری غافل نشوید.

خرید بلیط هواپیما ارزان نجف در فلای تودی

از آنجایی که شهرهای عراق میزبان بارگاه مطهر امامان معصوم هستند، هر ساله ایرانیای زیادی برای زیارت از قبور ائمه راهی عراق می‌شوند. با توجه به اینکه سفر هوایی به شهرهای عراق از جمله نجف راحت‌تر و سریع‌تر است، بسیاری از مسافران خرید بلیط هواپیما را به سفر زمینی ترجیح می‌دهند. اگر قصد سفر به نجف را دارید، لازم نیست حتما به تهران بیایید و از پایتخت عازم عراق شوید. خوشبختانه در حال حاضر در اغلب شهرهای ایران به نجف مسیر هوایی وجود دارد و در مطلب حاضر 6 مورد از این شهرهای را به شما معرفی کردیم. برای خرید بلیط ارزان هواپیما نجف، همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است و با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، تجربه لذت‌بخشی از سفر را برای شما رقم می‌زند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۸۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان