//
کدخبر: ۲۲۱۶۳۰ //

اظهارت نایب رئیس شورای اسلامی شهر درباره طرح تقاطع غیر همسطح اسلام‌آباد غرب

نامه‌ای از کیومرث صیدمحمدی منتخب مردم شریف اسلام‌آبادغرب در ‌شورای پنجم؛ انتقاداتی که بوی حب و بغض می‌دهد و تاکنون هیچ استدلال منطقی در پی نداشته است.

اظهارت نایب رئیس شورای اسلامی شهر درباره طرح تقاطع غیر همسطح اسلام‌آباد غرب
به گزارش فرتاک نیوز،

با عنایت به پیگیری‌های شهردار پرتلاش و مجموعه شورای شهر همچنین حمایت استانداری کرمانشاه در خصوص رفع گره ترافیکی موجود و پیش‌بینی آینده ترافیک سنگین شهر و با کارشناسی‌های فنی لازم و مطالعات علمی و استعلامات مختلف طرح روگذر حضرت امام(ره) کلید خورد و هم اکنون پیمانکار پروژه در حال اجرای طرح است.

4_9

 در ابتدای طرح اولیه این پروژه تا روند اجرایی امروز آن از طرف تعدادی از شخصیت‌های حقیقی اعتراض‌های و مباحث مختلفی در بستر فضای مجازی مطرح گردید که متاسفانه قضاوت‌هایی با چاشنی بی‌عدالتی مشاهده گردید.

منتقدین چندین بار توسط شورا و شهردار اسلام‌آبادغرب دعوت به گفتمان شده بودند که ظاهراً مورد استقبال این عزیزان واقع نشده بود و این مسئله می‌تواند از انگیزه شخصی و تقابل غیر منطقی با یک طرح عمرانی در راستای توسعه شهر باشد.

انتقاداتی که بوی حب و بغض می‌دهد و تاکنون هیچ استدلال منطقی در پی نداشته است و متاسفانه با سو استفاده از نام  شهدا و امام شهدا برای تشویش اذهان عمومی  بهره بردند که در این مسیر توفیقی نداشتند.

به عنوان منتخب این مردم شهید پرور مطمئن هستم این مردم اجازه نمی‌دهند افرادی از نام بزرگ و شریف  شهدا برای اهداف و نگاه فردی خود مایه بگذارد و همچنین از نام معمار کبیر انقلاب اسلامی برای منافع شخصی  و نقدی که بر مبنای اصول و فنون کار نیست بهره‌برداری نمایند.

ترفند دوم این دوستان به ظاهر منتقد استفاده از هویت تاریخی و میراث فرهنگی و مسئله چقاگاوانه بود

که جای بسی سوال دارد که بگوییم این افراد با این سطح از دلسوزی در زمانی که وجب به وجب دامنه تپه با مجوز خود میراث فرهنگی تبدیل به ساختمان‌های مسکونی و پاساژها و مجتمع های گوناگون شد کجا بودند

چرا این منتقدین دلسوز روزه سکوت گرفتند؟!.

یقیناً رفاه این مردم برای شما و افرادی که پایتخت نشین هستند یا در کلانشهرها زندگی می‌کنند اولویتی ندارد، اما این مردم وارث رشادت‌های مرصاد هستند و ما هرچه داریم از خون شهدا و امام و ولایت است وبا همه توان طرح‌های رفاهی برای این شهر را به اجرا در می‌آوریم و اجازه نخواهیم داد در پنت‌هاوس‌ها و آپارتمان‌های شیک خود در پایتخت و کلانشهرها پشت قاب گوشی‌های خود نقش قیم مردم را بازی کنید و مطالبات یک شهر را بنام منتقد به سخره بگیرید.

یقیناً ماشین‌های لوکس شما شاید چندین سال یکبار هم از خیابان‌های این شهر عبور نکند اما این مردم عزیز ساکن  این شهر هستند که در این فضا هرروز در حال تردد هستند و با مشکلات آن روبرو می‌باشند.

حال بهتر است بدانید بهانه جدیدی بنام حفاظت از میراث کهن نمی‌تواند جلودار توسعه عمرانی برای رفاه مردم و آیندگان باشد چون این طرح هیچ آسیبی  متوجه این اثر تاریخی ارزشمند نیست.

 که پاسخش می‌تواند منتقدین را به دلسوزی واقعی سوق دهد این است که  مدیرکل میراث به افکار عمومی  پاسخ دهدکه آیا برای این سازه‌های حریم تپه و چسبیده به تپه مجوز صادر شده است یا نه؟

لذا به عنوان منتخب مردم در شورای پنجم باهمدلی و اتحاد همه اعضای شورا به هیچ وجه از حقوق عموم مردم عزیز کوتاه نخواهیم آمد

در اینجا به مردم شهرم این قول را می‌دهم در چارچوب قانون و اصول فنی، این پروژه اجرا خواهد شد و نخواهیم گذاشت حب بغض‌های موجود جای صدای شمارا بگیرد و باهمدلی و وحدت در راه توسعه شهر کوتاه نخواهیم آمد.

زیرا رای شما نزد ما حق‌الناس است و وظیفه داریم برای قانون، اصول، وحدت، توسعه و خدمتگزاری به مردم قدرشناس شهرم  نهایت توان خود را بگذاریم و با خدمتگزاری خود پاسدار خون شهدای والامقام باشیم.

هر هفت عضو شورای اسلامی شهر و شهردار محترم و تلاشگر با وحدت، همدلی و هم‌نظری این پروژه را برای آینده این شهر بنا خواهیم نمود و امید است خداوند توفیق دهد همیشه و در همه حال خادم شایسته‌ای باشیم.

من االله توفیق کیومرث صیدمحمدی منتخب مردم شریف اسلام‌آبادغرب در ‌شورای پنجم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۶۳۰ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    سلام بحث 19 میلیارد بودجه هست وگرنه هیچ کدام دلسوز مردم نیستند با این کار خیانت ی آشکار به کل کسبه این محدوده با طرحی مس خره است. موقع رای گیری سری بعد شورا محبو بیت خود را بسنجید. تمام زمینها وملک های بزرگ این شهر را شما شورای شهر تصاحب کردی د. ازکجا آوردید؟

  • ناشناس

    سلام آقای صید محمدی جاهای خیلی واجب تری برای خدمت وجود دارد. این روگذر که مرکز بازار را به گند میکشد وعلاوه بر میراث متعلق به آیندگان نان صدها مغازه دار وخانواده آنها را به چالش میکشد را ترا به خون امام حسین اگر راست میگویید رها کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان