//
کدخبر: ۱۸۵۵۷ //

کجا روی شن اسکی کنیم؟!

هر روز، ورزش های جدید و البته عجیب غریبی وارد چرخه ی ورزش های دنیا می شوند. ورزش هایی که تا چند سال قبل نه اسمی از آنها بود و نه حتی ابداع آن ها به ذهن کسی می رسید اما امروزه آنقدر در گوشه و کنار دنیا محبوب شده اند که روز به روز در حال گسترده تر شدن هستند و خیلی از افراد به مناطق مختلف دنیا سفر می کنند تا بتوانند این ورزش را تجربه کنند. خیلی از آنها آنقدر با مزه اند که بیشتر شبیه یک طنز و شوخی به نظر می رسند مانند اتو کردن لباس در حین اسکی روی آب! و بعضی از آنها هم عجیب مثل اسکی روی شن؛ که در این مطلب از الی گشت می خواهیم در مورد همین ورزش صحبت کنیم. اسکی روی شن، دقیقا مثل اسکی روی برف است فقط باید به جای زمین های برفی، به دنبال زمین های شنی بگردید.

کجا روی شن اسکی کنیم؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 شما را با چند تا از بهترین مناطق دنیا برای این ورزش، آشنا می کنیم:Huacachina در پرو

این شهر عجیب، مانند نگینی است که با تپه های فوق العاده ای از شن، محاصره شده است. برای رسیدن به این شهر افسانه ای، می توانید از اتوبوس های گردشگری که تور یک روزه از شهر لیما به مقصد این شهر دارند، استفده کنید و از لیما تا این شهر، فقط ۴ تا ۵ ساعت راه است. Huacachina، یکی از مکان های توریستی پرو است که شهرت جهانی دارد و بهترین زمان سفر به این شهر، فصل های پاییز و زمستان است که هوا مطبوع است. سفر به این شهر برای لذت بردن از کویر و شن های داغ بیابان های ناب این شهر به همراه اسکی روی شن و کویر گردی، یک گزینه ی عالی است. علاوه بر این، می توانید با اقامت در اقامتگاه ها و هتل های لوکس این شهر، از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

Monte Kaolino در آلمان

یکی دیگر از مکان های خوب اروپا برای تجربه ی هیجان انگیزی از اسکی روی شن، در کشور آلمان قرار دارد که یکی از بهترین و مساعدترین زمین های اسکی روی شن را برای طرفداران این ورزش، آماده کرده و حتی میزبان مسابقات اسکی روی شن هم بوده است. شن های این منطقه در آلمان، برای این ورزش بسیار با کیفیت و مناسب است و به همین دلیل، همیشه میزبان تورهای مسافرتی زیادی است.

شن های Tattori در ژاپن

اگر بخواهید در همین قاره ی آسیا، یک موقعیت عالی برای این ورزش داشته باشید، قطعا شن های Tattori در کشور ژاپن، انتخاب هوشمندانه ای است. سایت اسکی روی شن این منطقه، بزرگترین سایت در آسیاست و در ماه های فروردین و آبان، پر از گردشگر و دوستداران ورزش اسکی روی شن می شود.

آتشفشان Cerro Negro در نیکاراگوئه

این آتشفشان، بهشت علاقه مندان به اسکی روی شن است و در هر شرایط و هر زمانی از سال، می توان با خیال راحت برای داشتن یک تجربه ی فراموش نشدنی به این منطقه سفر کرد. تورهای خاصی هم برای سفر به این مناطق در گوشه کنار دنیا، برپا می شود.

tattori-japan

منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان