//
کدخبر: ۱۵۴۶۵۷ //

نخستین هتل زیردریایی جهان افتتاح شد

با آغاز فعالیت نخستین هتل زیردریایی جهان در جزیره رانگالی مالدیو، انسان ها برای نخستین بار شانس خوابیدن در کنار ماهی ها را پیدا کرده اند.

نخستین هتل زیردریایی جهان افتتاح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

این بار نه یک اتاق یا یک سوئیت کوچک، بلکه یک هتل زیردریایی لوکس با تمام امکانات نفیس در 16 فوتی عمق اقیانوس هند با نام "موراکا" (در زبان محلی مالدیو به معنای مرجان) ساخته شده است.

موراکا، هتل زیردریایی مالدیو، علاوه بر امکانات معمول هتل های عادی همچون تخت خواب و سرویس بهداشتی، با داشتن یک باشگاه شخصی، یک بار، یک استخر بی نهایت، پیش خدمت شخصی، وان حمام رو به اقیانوس و مهمتر از همه یک اتاق خواب زیردریایی با مناظر بی نظیر اقیانوسی، سطح صنعت گردشگری و هتل زیردریایی مالدیو داری لوکس را یک پله بالاتر برده است.

index

در طبقه بالایی هتل دریایی مالدیو که سر از اقیانوس بیرون آورده است، عرشه ای برای استراحت و حمام آفتاب مهمانان در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که موراکا رستوران پنج ستاره ایتا را نیز در دل خود جای داده است.

index

برای تجربه امکانات این چنینی حاضر به پرداخت چه هزینه ای هستید؟ 50 هزار دلار به ازای هر شب مبلغی است که موراکا برای مهمانان خاصش در نظر گرفته است. این در حالی است که امکان رزرو اتاق های این هتل کمتر از چهار روز ممکن نبوده و این به معنای ارائه یک پکیج (حداقل) 200 هزار دلاری برای چهار شب است. این پیشنهاد شامل یک سرآشپز شخصی برای تمام وعده های غذایی و یک قایق شخصی برای ماجراجویی در اقیانوس هند می شود.

افرادی که این پیشنهاد دیوانه وار را می پذیرند، به صورت رایگان برنده Hilton Diamond Status خواهند شد.

مهندسان این پروژه ادعا می کنند که در تمامی مراحل فرایند ساخت و ساز هتل دریایی مالدیو سعی شده است تا کمترین صدمات به محیط زیست وارد شود. تمامی مصالح لازم در سنگاپور و روی خشکی ساخته و سپس توسط کشتی های مخصوص به مالدیو منتقل شده اند.

پس از آماده سازی بخش های مختلف، هتل با استفاده از روش های پیچیده معماری به ستون های بتنی که در کف دریا قرار گرفته بودند متصل شده است تا از جابه جایی هتل در اثر امواج سخت و مدهای بلند جلوگیری شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: همگردی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان