//
کدخبر: ۱۴۶۱۰۷ //
رئیس میراث فرهنگی:

۱۸ هزار فرصت شغلی در بوم‌گردی ایران ایجاد می‌شود

معاون رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: هم اینک ۴۰ پروژه مهم گردشگری با حجم سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی در آذربایجان غربی در حال اجراست و در برنامه راهبردی دولت ۱۸ هزار فرصت شغلی در بوم گردی ایران ایجاد می‌شود.

 ۱۸ هزار فرصت شغلی در بوم‌گردی ایران ایجاد می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر مونسان امشب در مراسم بهره‌برداری همزمان چند پروژه صنعتی، عمرانی و بیمارستانی که به‌صورت ویدیو کنفرانس تحت نظر رئیس‌جمهور برگزار شد اظهار داشت: 40 پروژه با حجم 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در آذربایجان غربی در حال اجرا است و بزودی هزار و 700 تخت بر تخت های موجود این استان اضافه خواهد شد.

وی گفت: ساختمان تاریخی طب ارومیه به عنوان نخستین دانشکده طب کشور تحویل گرفته شده و نحستین موزه طب در همین مکان در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

مونسان اظهار داشت: امروز یکی از آرزوها مردم خوی نیز به نوعی محقق شد  و کلنگ زنی پروژه بزرگ فرهنگی و گردشگری شمس تبریزی انجام شد که نوید بخش روزهای خوبی در این شهر خواهد بود.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن 1200 مت از حریم این مجموعه نیز آزاد سازی شده بود که کار بسیار پر اهمیتی است.

مونسان گفت: بالغ بر 280 میلیارد ریال برای فاز توسعه هتل چهار ستاره آریا در ارومیه هزینه شده و سایت گردشگری خرنج در پیرانشهر نیز اماده بهره برداری شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: امروز دو واحد بوم گردی به بهره برداری رسید و رسیدن به 2 هزار واحد بوم گردی در کشور به عنوان یک هدف راهبردی در حال انجام است چراکه برای 18 هزار نفر شغل ایجاد خواهند کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان