//
کدخبر: ۱۲۵۲۲۲ //

نگاهی به جاذبه های گردشگری کشورهای شرق آسیا

نگاهی به جاذبه های گردشگری کشورهای شرق آسیا
به گزارش فرتاک نیوز،

قاره آسیا بزرگترین قاره دنیا می باشد که به دلیل بزرگی اصولا آن را به دو قسمت شرق و غرب تقسیم می کنند. که غرب آسیا شامل کشورهایی چون ایران، افغانستان، تاجیکستان و کشورهای خاورمیانه و چند کشور دیگر می باشد که از لحاظ آب هوایی دارای آب هوایی سرد و یا گرم خشک هستند.اما در شرق آسیا این قضیه برعکس بوده و به دلیل نزدیکی کشورها به خط استوا میزان بارندگی نسبت به کشورهای غرب آسیا بسیار بیشتر است که اینکار باعث شده تنوع زیستی و طبیعت این نوع کشورها نسبت به کشورهای غرب آسیا بیشتر باشد و از این رو از لحاظ گردشگری نیز قویتر از کشورهاش غرب آسیا هستند. در ادامه چند کشور موفق شرق آسیا در زمینه گردشگری را معرفی خواهیم کرد.

ژاپن

کشور ژاپن یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا در زمینه تکنولوژی باشد بسیاری از ما ژاپن را بیشتر به خاطر قدرت این کشور در زمینه الکترونیک میشناسیم اما بهتر است بدانیم که این کشور در زمینه گردشگری نیز بسیار قوی کار کرده است به گونه ای که  تور ژاپن در سال گذشته در رده چهار جذب گردشگری قرار گرفته است. همچنین از میان تور های معروف ژاپن تور توکیو محبوبیت خاصی را به دلیل وجود طبیعتی همچون درختان گیلاس که در فصل بهار زیبایی حیرت انگیزی دارد که همواره به گردشگران این کشور هم پیشنهاد می شود، را دارا است. این تور را حتما در زمان بهار امتحان کنید.

نمایی از شکوفه درختان گیلاس در ژاپن

نمایی از شکوفه درختان گیلاس در ژاپن

چین

چین بزرگترین کشور آسیا و همچنین پرجمعیت ترین کشور دنیا می باشد. پایتخت این کشور شهر پکن بوده که در زمره بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای دنیاست. وسعت و پرجمعیت بودن این کشور باعث شده است که فرهنگ قدیم و جدید، نسل نو و نسل قدیم،سازه های پیشرفته و باستانی کنار هم ترکیب فوق العاده ای را  ایجاد کنند این کشور به دلیل فرهنگ غنی و بسیار قدیمی خود دارای آثار باستانی بسیاری می اشد که از بین آنها معروف ترین آن را می توان به "دیوار چین" اشاره نمود. این کشور در سالیانه اخیر به دلیل اصلاحات ایجاد شده در نظام اقتصادی، سرمایه گذاری بسیاری را در زمینه جذب گردشگر انجام داده و به دلیل وجود بنیه تاریخی بالا در این زمینه بسیار موفق نیز بوده. مهمترین و محبوب ترین تور در این کشور تور پکن  می باشد.

2

اندونزی(بالی)

تور بالی از جذاب ترین تورهای برای گردشگران است. بالی یا جزیره خدایان یکی از مقاصد مهم گردشگری جهان به شمار می رود. این جزیره زیباترین و البته شناخته شده ترین جزیره اندونزی محسوب می شود. شاید بتوان گفت بالی از خود کشور اندونزی نیز معروف تر است که بسیار از افراد معروف در سرتاسر دنیا بخشی از تعطیلات خود را در این مجموعه جزایر طی می-کنند که این مسئله باعث شده گرشگران دیگر نیز به این جزایر علاقه نشان دهند. سواحل و زلالی آب در این جزایر شگفت انگیز بوده و برای گردشگران لحظات خوشی را رقم خواهد زد..

جزایر بالی

جزایر بالی

تایلند

تایلند به دلیل نزدیک بودن به خط استوا از لحاظ بارندگی مشکلی ندارد که این مسئله باعث شده است تا سرتاسر این کشور در طبیعت بسیار زیبا و بکر غرق شود.تایلند به سرزمین لبخند معروف است زیرا مردمان این کشور درهرموقعیتیلبخندبهلبدارند. بدون شک تایلند یکی از کشورهای فوق العاده زیبا و بی نظیر آسیا می باشد که هر ساله گردشگران بی شماری به این کشور پر جاذبه و پرطرفدار سفر می کنند. لازم است بدانید در سال های اخیر تور تایلند به عنوان یکی از پر مخاطب ترین تورهای شرق آسیا شناخته شده است. از معروف ترین شهرهای این کشور برای مقاصد گردشگری شهرهایی چون بانکوک، پاتایا، پوکت ،ساموئی را میتوان نام برد.

4

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان