//
کدخبر: ۱۰۵۶۳۲ //

خرید تورهای داخلی با قیمت های باورنکردنی در تابستان ۹۷!

خرید تورهای داخلی با قیمت های باورنکردنی در تابستان 97!
به گزارش فرتاک نیوز،

فصل تابستان همواره به عنوان فرصتی مناسب پیشرو گردشگران و مسافران برای برنامه ریزی مسافرت و استفاده نمودن از تعطیلات این فصل می باشد. همواره مسافران در پی بهترین راه ممکن برای سفر به بهترین نقاط گردشگری کشور هستند. به عنوان مثال تور مشهد در سالیان اخیر یکی از انتخاب های پرطرفدار در بین گردشگران ایرانی بوده است. مشهد با توجه به این که شهر مقدسی است و حرم امام رضا (ع) در این شهر واقع شده در طول سال و بخصوص در فصل تابستان میزبان مسافران بسیاری از شهرهای کشور و حتی خارج کشور است. این شهر اگر چه در تابستان نسبتا گرم بود و آفتاب سوزانی دارد اما به دلیل تعطیلات پیشرو معمولا یکی از پاتوق های موجود در سطح کشور و در میان سایر نقاط گردشگری و توریستی کشور است.

54548451578415418

جالب است بدانید که تورهای مشهد در تابستان علی رغم استقبال نسبتا خوب با این حال از لحاظ قیمتی باز هم مناسب بوده و در بسیاری از اوقات این فصل آفرهای مشهد با قیمت های پایینی در اختیار مسافرین عزیز قرار می گیرد. وبسایت گردشگری جامع تورهای داخلی com.تورکیش-تورمشهد افتخار دارد تا با همکاری آژانس های مسافرتی معتبر در ظول تابستان بهترین آفرهای مشهد را برای مسافرین و مخاطبین خود عرضه کند. بایستی بدانید که نرخ تورهای مشهد هر چه به اواسط تابستان و تیرماه نزدیک شویم بسیار ارزانتر هم خواهند بود تا آنجا که برخی از آژانس های مسافرتی برای جلب توجه مخاطبین مسیر مشهد و پر کردن تورهای خالی مانده، برخی آفرهای تور لحظه آخری مشهد را با قیمت های استثنایی در اختیار طرفداران تور مشهد قرار می دهند که به توصیه ما این فرصت تکرار نشدنی برای شما عزیزانی است که قصد سفر به مشهد در تابستان را دارید، خواهد بود.

455648541518

جزیره کیش یکی دیگر از قطب های گردشگری کشور به حساب می آید که در سالیان اخیر از مقاصد گردشگری مهم در بین ایرانی ها و حتی توریست های خارجی است. این جزیره با دارا بودن اماکن تفریحی جذاب و آثار گردشگری تاریخی و البته هتل های لوکس و متنوع به مکانی دنج برای تفریحات ساحلی و دریایی در کشور تبدیل شده است. علی رغم این که آب و هوای کیش در تابستان گرم بوده اما طرفداران آن باز در این فصل از آفرهای تور کیش استقبال خوبی بعمل می آورند. در واقع این جزیره درست است که نسبت به ایام نوروز و به طور کلی زمستان و بهار در تابستان میهمانان کمتری را دارد اما فصل تابستان و افت نرخ تورهای کیش هم فرصتی استثنائی برای علاقمندان به این جزیره خواهد بود که با حداقل بودجه از تفریحات ویژه آن استفاده نمایند

56451518564659

اهمیت و محبوبیت کیش در سال های اخیر تا حدی بالا رفته که استقبال از آفرهای کیش در سرتاسر ایران بالا رفته و تورهای کیش در اغلب شهرستان های کشور طرفداران بیشماری بدست آورده اند. البته تنوع خطوط پروازی علاوه بر مبداء تهران از سایر کلان شهرها و مرکز استانی به مقصد کیش هم دست آژانس های مسافرتی را برای ارائه تورهای کیش از سایر شهرستان ها باز نگه داشته تا موجبات رفاه حال گردشگران را در سفر به کیش از سراسر ایران فراهم آورد. به عنوان مثال آفر تور کیش از مشهد یکی از محبوب ترین انواع تور کیش از شهرستان است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

54564561615641

اما از کیش و مشهد هم که بگذریم نمی توان نقش جزیره قشم را به عنوان قطب سوم گردشگری در ایران و اهمیتش در جذب توریست های داخلی و خارجی نادیده گرفت. این جزیره با سواحل دل انگیز و جاذبه های گردشگری بی نظیر خود برای کسانی که اولین بار به ان سفر کنند مطمعناٌ حیرت انگیز بوده و سفرهای دیگری را برایشان به ارمغان خواهد آورد. در تابستان قشم هم همچون کیش گرم و شرجی بوده و به طور طبیعی از تعداد مسافرین آن به نسبت سایر مواقع سال بویژه ایام نوروز به شدت کاسته خواهد شد که این مر منجر به پایین آوردن نرخ آفرهای قشم و در واقع ارائه پکیج های تور قشم ارزان توسط آژانس های مسافرتی برای جلب توجه مشتریان خواهد شد. این موضوع به توصیه ما بهترین فرصت برای شما عزیزان در سفرهای تابستانی با نازل ترین قیمت های ممکن تورهای قشم به این جزیره اسرارآمیز کشور خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۶۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان