//
کدخبر: ۱۰۲۰۵۰ //

در جستجوی آفتاب اسپانیا | بهترین شهرهای اسپانیا برای سفر

انتخاب کردن یک شهر محبوب در اسپانیا بسیار سخت است. چرا که تعداد بی شماری شهر های فوق العاده در سرتاسر این کشور موجود هستند و همگی آنها با هم بسیار متفاوتند.

 در جستجوی آفتاب اسپانیا | بهترین شهرهای اسپانیا برای سفر
به گزارش فرتاک نیوز،

 هر کدام از شهرهای توریستی اسپانیا، دارای دیدنی های متنوع هستند و فعالیت هایی می توانید در آنها انجام دهید که ممکن است در دیگر شهرهای اسپانیا امکان انجام آن ها نباشد. رقابت بسیار زیادی بین منطقه های مختلف اسپانیا وجود دارد؛ به همین دلیل است که وقتی با اسپانیایی ها صحبت می کنید ممکن است جمله هایی از این دست را زیاد بشنوید، "بارسلونا پربازدید ترین شهر اسپانیا محسوب می شود و بنابراین بهترین شهر آن است." یا "مادرید پایتخت اسپانیاست؛ بنابراین بهترین شهر آن به شمار می رود.". اما تمامی منطقه های کشور اسپانیا، دارای مشخصه های جالب و متفاوت از جمله فرهنگ محلی، غذا و سنت های مجزا هستند. این تفاوت مناطق، در شهرها و روستاهای هر منطقه اسپانیا به چشم می خورد و این نکته باعث شده است که اسپانیا واقعا خارق العاده باشد. طبق آمار، محبوب ترین و بهترین شهر اسپانیا برای سفر، بارسلونا، مادرید، گرانادا، بیلبائو، والنسیا و سویل هستند. تمامی شهرهای توریستی اسپانیا به دلایل متفاوتی که به ویژگی های آنها مربوط می شود، بهترین هستند. در این مطلب همگردی، ما شما را به سفری درون تک تک این شهرهای فوق العاده در اسپانیا می بریم و چرا، چه چیزی، چه وقت و چه کسی مربوط به هر کدام از این شهرها را توضیح می دهیم. اگر می خواهید برای سفر بعدی تان به شهرهای اسپانیا، برنامه ریزی کنید، این مطلب همگردی را بخوانید تا هم الهام بخش شما برای سفر خاطره انگیزتان باشد و هم به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک از این شهرها می تواند به شهر محبوب شما تبدیل شود و بهترین شهر اسپانیا برای سفر کدام است؟

بارسلونا

بارسلونا از زیباترین شهرهای توریستی اسپانیا، جایگاه برخی از مشهورترین جاذبه های دیدنی اسپانیا و سواحل فوق العاده در نزدیکی سواحل کاستا براوا Costa Brava می باشد؛ بنابراین به آسانی می توان درک کرد چرا از پربازدیدترین شهرهای اسپانیا به شمار می رود. دسترسی به این شهر از شهرهای اسپانیا و مهم قاره اروپا بسیار آسان است و سبک کاتالانی برجسته، زیبا و جالب توجه آن، همیشه گردشگران را به بازدید دوباره از این شهر ترغیب می کند.

دیدنی های شهر بارسلونا

یکی از مهم ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا، کلیسای مشهور ساگرادا فامیلیا Sagrada Familia می باشد. این بنای تکمیل نشده غول پیکر و بی همتا توسط معمار بسیار مشهور گائودی Gaudi طراحی شده است. پارک Park Guell نیز یک پارک دوست داشتنی با چشم انداز هایی از شهر بارسلونا و آثار معماری دیگر گائودی Gaudi مانند بنای کاسا میلا Casa Milà می باشد. برخلاف بیشتر بناها، آثار جذاب گائودی Gaudi، هم برای کودکان و هم بزرگسالانی که اصلا به معماری اهمیت نمی دهند جذابیت دارند؛ فقط و فقط به یک دلیل ساده؛ تماشای این بناها به طرز فوق العاده ای سرگرم کننده است. خیابان سرسبز و پر درخت لا رامبلا La Rambla، مشهور ترین خیابان شهر بارسلونا به شمار می رود و از قصر Plaza Cataluna تا بندر بارسلونا کشیده شده است. ساحل بارسلونتا Barceloneta، ساحل مشهور شهر بارسلونا می باشد که به سواحل کاستا براوا Costa Brava منتهی می شود. بازار لا بوکریا La Boqueria، بازار پر هیاهوی شهر است که در نزدیکی خیابان لا رامبلا La Rambla واقع شده است. منطقه گوتیک کوارتر Gothic Quarter منطقه قدیمی شهر بارسلونا از شهرهای توریستی اسپانیا می باشد که در آن می توانید کلیسای جامع شهر و سایر بناهای زیبا با معماری سبک گوتیک را ببینید. بارسلونا یک بندر اصلی برای کشتی های مسافرتی، قایق های بادبانی و کشتی های تفریحی به شمار می رود و نواحی بندری آن نیز جالب و دیدنی هستند و یکی از بهترین شهر اسپانیا برای سفر است. فواره بزرگ فونت ماجیکا Font Magica در منطقه Montjuic نیز از آن جهت بسیار جالب است که یک نمایش بزرگ آب و نور را به اجرا در می آورد. استادیوم نیوکمپ Camp Nou که استادیوم اصلی تیم فوتبال بسیار محبوب اف سی بارسلونا Barcelona FC می باشد یکی از محبوب ترین جاذبه های این شهر محسوب می شود. سواحل کاستا براوا که در شمال شرقی اسپانیا قرار دارند و از زیباترین سواحل در شهرهای اسپانیا به شمار می آیند، از بارسلونا به راحتی قابل دسترسی هستند. شهر بی همتای بارسلونا دارای دیدنی های دیگری نیز هست که نام بردن از تمامی آنها در یک مطلب نمی گنجد.

خوردنی ها و نوشیدنی های بارسلونا

اسپانیایی ها عاشق غذا و نوشیدنی هستند. اما هر منطقه ای خوراکی ها و نوشیدنی های خاص خود را دارد که بخاطر آنها مشهور است. شهر بارسلونا هم از این قاعده مستثنا نیست. بیشتر تولید نوشیدنی اسپانیایی کاوا Cava در کاتالونیا صورت می گیرد؛ بنابراین شما می توانید این نوشیدنی را با مبلغ بسیار کم در بارسلونا پیدا کنید. نوشیدنی کلارا  نیز که مخلوطی از یک نوشیدنی دیگر با لیموناد است، در همه جای شهر بارسلونا به خریداران عرضه می شود. غذایی که می بایست حتما مزه آن را در بارسلونا بچشید، Fideua است که در واقع پائیا paella (غذای مشهور اسپانیایی) به سبک کاتالانی می باشد.

بهترین زمان برای سفر به بارسلونا

آب و هوای این شهر در تمام طول سال معتدل است. گرم ترین ماه آگوست است که دمای هوا به 24 درجه سانتیگراد می رسد و خنک ترین ماه ژانویه است که می توانید انتظار دمای 10 درجه سانتیگراد و مقداری باران را در این ماه زمستانی داشته باشید. مرکز شهر بارسلونا در تعطیلات تابستانی مدارس (بین ماه های ژوئیه و سپتامبر) بسیار شلوغ و پرگردشگر است. بنابراین به شما توصیه می کنیم در ماه های مارس و آوریل (فصل بهار) که هوا خنک و آسمان روشن و آفتابی است به بارسلونا سفر کنید.

چه کسانی عاشق بارسلونا خواهند شد !؟

کسانی که به دنبال بهترین شهر اسپانیا برای سفر با فاصله هوایی کم از لندن هستند، کسانی که عاشق معماری سبک گوتیک هستند، هواداران گائودی  و دالی، عاشقان ساحل و دریا که می خواهند به امکانات شهری نزدیک باشند، هواداران فوتبالی که می خواهند استادیوم نیوکمپ را ببینند و هر کسی که به فرهنگ مردمی، سنت ها و رسوم کاتالونیا علاقمند باشد.

مادرید

مادرید از برترین شهرهای توریستی اسپانیا، پایتخت بزرگ کشور اسپانیاست که خانواده سلطنتی اسپانیا در آن زندگی می کنند و مجلس نمایندگان از اینجا بر کشور حکومت می کنند. مادرید شهری غنی از تاریخ و فرهنگ است و بناهای تاریخی بسیاری در آن وجود دارند که به سبک معماری قرون وسطایی و گوتیک ساخته شده اند. این شهر که ترکیب زیبایی از قدیمی و مدرن محسوب می شود، بسیار تماشایی است و یکی از بهترین شهر اسپانیا برای سفر است.

دیدنی های شهر مادرید

قصر سلطنتی یا Royal Palace، یک بنای قدیمی و اقامتگاه خانواده سلطنتی می باشد که بازدید از آن برای عموم آزاد است. موزه پرادو Prado Museum مهم ترین موزه شهر مادرید به شمار می رود و کلکسیون برخی از تحسین شده ترین آثار هنری شهرهای اسپانیا را در خود جای داده است. موزه رینا سوفیا Reina Sofia نیز موزه هنرهای معاصر می باشد که در یک ساختمان بزرگ واقع شده است. پارک رتیرو Retiro Park پارکی دوست داشتنی با باغ های زیباست که دارای یک دریاچه پر از قایق و یک قصر شیشه ای به نام Crystal Palace می باشد. در شهر مادرید از شهرهای توریستی اسپانیا، یک منطقه فضای سبز بسیار وسیع به نام کاسا دو کامپو Casa de Campo وجود دارد که دارای یک باغ وحش و یک شهربازی است. میدان بزرگ پلازا مایور Plaza Mayor مشهورترین میدان شهر مادرید است که مملو از فروشگاه، بار و رستوران می باشد. هر روزه مردم محلی و گردشگران به این میدان می روند، عکس های یادگاری می گیرند و نمایش های هنرمندان خیابانی را تماشا می کنند. منطقه گران ویا Gran Via مرکز خرید شهر مادرید است که تمامی فروشگاه های شیک و گرانقیمت شهر در آن واقع شده اند. محله لا لاتینا La Latina قدیمی ترین بخش شهر است که مشهورترین خیابانی که می توانید در آن تاپا بخورید در این محله واقع شده است. استادیوم بزرگ سانتیاگو برنابئو Bernabeu Santiago نیز یکی از دیدنی های شهر مادرید است که به تیم فوتبال محبوب رئال مادرید تعلق دارد. برای خریدن خوراکی ها و نوشیدنی های محلی نیز می بایست به Mercado San Miguel که بازار خیابانی خوراکی شهر مادرید است، بروید. و در نهایت، دو تا از شهرهای اسپانیایی حاضر در فهرست میراث جهانی یونسکو به نام های تولدو Toledo و سگوبیا Segovia در نزدیکی شهر مادرید از شهرهای توریستی اسپانیا قرار دارند و می توانید محل اقامت خود را در مادرید انتخاب کنید و سپس با یک سفر یکروزه از این دو شهر دیدن کنید، چرا که مادرید از بهترین شهر اسپانیا برای سفر است.

خوردنی ها و نوشیدنی های مادرید

اگر به شهر زیبای مادرید سفر کردید، حتما غذاهای کاستیلی را امتحان کنید. نواحی اطراف مادرید، دارای غذاهای سنتی گوشتی و خورشت های خوش طعمی هستند که می توانید آنها را در رستوران های سرتاسر شهر پیدا کنید. یکی دیگر از چیزهایی که حتما باید طعم آن را بچشید، نوشیدنی Tinto de Verano می باشد که ترکیبی از یک نوع نوشیدنی با لیموناد است که با یخ سرو می شود.

بهترین زمان برای سفر به مادرید

شهر مادرید از شهرهای توریستی اسپانیاست که آب و هوای بسیار متغیری دارد. ماه های تابستان (ژوئن تا آگوست) بسیار گرم هستند و میانگین دما در آنها به 30 درجه سانتیگراد و حتی گاهی به 40 درجه سانتی گراد می رسد. ماهی های زمستان (ژانویه و فوریه) خنک هستند و میانگین دمای آنها 6 درجه سانتیگراد است. بهترین زمان برای سفر به مادرید، فصل پاییز و ماه های اکتبر و نوامبر است. چرا که هوا هنوز کمی گرم است؛ اما غیر قابل تحمل نیست و روزها بسیار طولانی هستند.

چه کسانی عاشق مادرید خواهند شد !؟

عاشقان تاریخ و بناهای تاریخی که می خواهند بناهای حاضر در فهرست میراث جهانی یونسکو در نزدیکی مادرید را ببینند. کسانی که به دنبال یک محل اقامت عالی هستند که از آنجا بتوانند به وسیله حمل و نقل عمومی به مناطق دیگر اسپانیا سفرهای یک روزه داشته باشند و سپس به محل اقامت خود در مادرید برگردند. علاقمندان به خانواده سلطنتی که مشتاق هستند از اقامتگاه ها و قصرهای بزرگ سلطنتی بازدید کنند. دوستداران هنر که که می خواهند آثار بی نظیر موزه مشهور پرادو Prado museum را ببینند و در نهایت، هواداران فوتبال و بویژه هواداران تیم محبوب رئال مادرید که می خواهند به استادیوم بزرگ سانتیاگو برنابئو Santiago Bernabeu سری بزنند.  

گرانادا

گرانادا از بهترین شهر اسپانیا برای سفر است. بزرگ ترین جاذبه گردشگری گرانادا، قصر الحمرا Alhambra می باشد؛ اما این منطقه از اسپانیا جایگاه کوه های پوشیده از برف سییرا نوادا Sierra Nevada و آب های گرم و آبی رنگ Costa Tropical نیز هست. هر دو این ها در فاصله یک ساعته از شهر گرانادا قرار گرفته اند و با شهرها و روستا های کوچک و زیبای اندلسی احاطه شده اند.

دیدنی های گرانادا

قصر الحمرا Alhambra یک قلعه بزرگ متعلق به قرن نهم میلادی است که بزرگ ترین و شناخته شده ترین جاذبه گردشگری گرانادا از شهرهای اسپانیا به شمار می رود. سکوی مشاهده Mirador de San Nicolas که از بالای آن می توان چشم اندازهای زیبا از الحمرا Alhambra و کوه های پس زمینه آن را تماشا کرد. مسیر کاررا دل داررو Carrera del Darro نیز یک مسیر پیاده روی خوش منظره در کنار رودخانه است و طرفداران زیادی دارد. محله البایثین Albaycin که یک محله قدیمی عرب است بخاطر خیابان های باریک و ساختمان های سفید رنگش بسیار مشهور است. نقطه دیگری که واقعا ارزش دیدن دارد Sacromonte یا غار کولی هاست. پارک Carmen de los Martires یک محوطه پارک مانند در اطراف قصر الحمرا Alhambra می باشد و تعداد زیادی طاووس زیبا در آن چرخ می زنند. باغ های ژنرالیف Generalife هم مجموعه ای از باغ های زیبا و بناهای معماری به سبک عرب هستند که در نزدیکی الحمرا  قرار دارند. میدان پلازا نوئوا Plaza Nueva نیز قدیمی ترین میدان گرانادا است و ارزش بازدید کردن را دارد.

خوردنی ها و نوشیدنی های گرانادا

شما در همه ی شهرهای اسپانیا، می توانید تاپا بخورید؛ اما در گرانادا، با هر نوشیدنی که خریداری می کنید به شما تاپای رایگان داده می شود و هر بشقاب تاپایی که می خورید، مزه آن بهتر و بهتر می گردد. اگر گرانادا بهترین شهر اسپانیا برای سفر را انتخاب کردید حتما در یک چایخانه عرب بنشینید و چای بنوشید. در این کافه های سبک عربی، انواع چای جالب و غیر معمول بهمراه هوکا hookah یا همان قلیان سرو می شود.

بهترین زمان برای سفر کردن به گرانادا

میانگین دمای هوای این منطقه در تابستان 24 درجه سانتیگراد و در زمستان 6 درجه سانتیگراد است. بنابراین بهترین زمان برای سفر کردن به گرانادا ماه های می و ژوئن (اواخر بهار) می باشد. بخصوص که می توانید مقداری از وقت خود را در مناطق ساحلی منطقه بگذرانید.

بهترین زمان برای سفر کردن به گرانادا

هر کسی که به تاریخ عربی اسپانیا یا معماری سبک عربی آن علاقمند باشد، گرانادا در بین شهرهای اسپانیا بهترین انتخاب است. آنهایی که علاقه دارند در مورد فرهنگ کولی های اسپانیا بیشتر بدانند. طرفداران نوشیدنی های خوش طعم گرانادا که می خواهند cerveza Alhambra را امتحان کنند و علاقمندان به غذا که می خواهند با هر نوشیدنی که می خرند، یک تاپای رایگان نوش جان کنند.

بیلبائو

شهر بیلبائو از شهرهای توریستی اسپانیا یک شهر بندری در سواحل شمالی اسپانیا و منطقه باسک است. این منطقه بخاطر منطقه ساحلی سرسبز و پردرخت آن مشهور است؛ اما خود شهر بیلبائو به طرز غافل گیر کننده ای مملو از آسمان خراش و تندیس های مدرن و عظیم الجثه است.

دیدنی های شهر بیلبائو

موزه گوگنهایم Guggenheim museum یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری شهر بیلبائو از شهرهای اسپانیا می باشد که دارای شکل خمیده غیر معمول است و توسط یک گلدان بزرگ به شکل توله سگ و یک عنکبوت غول پیکر از جنس استیل نگهبانی می شود. منطقه شهر قدیم یا کاسکو ویه جو Casco Viejo بسیار تماشایی است و بهترین مکان برای مزه کردن pintxos به شمار می رود. کلیسای بگونا باسیلیکا و کلیسای سانتیاگو دو تا از مهم ترین بناهای مذهبی سبک گوتیک اسپانیا هستند که در بیلبائو واقع شده اند. محله گران ویا  که برخی از مهم ترین بناهای شهر بیلبائو را در بر گرفته است. یک بازار روباز بسیار بزرگ است که در کناره رودخانه قرار دارد. پل زیبیزوری  که توسط معمار اسپانیایی کالاتراوا طراحی شده است، دارای کف شیشه ای و یک شکل خمیده بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد. رشته کوه آرتزاندا پس زمینه شهر بیلبائو محسوب می شود و از بالای آن می توان بهترین چشم اندازها از شهر را دید؛ برای رفتن به نقاط مرتفع این کوه می توانید از قطار کوچک یا تله کابین آن استفاده کنید. و در نهایت، اگر به موج سواری علاقمند هستید، سواحل شمال اسپانیا که در نزدیکی بیلبائو قرار گرفته اند، یک مکان عالی برای موج سواری به شمار می آیند.

خوردنی ها و نوشیدنی های بیلبائو

در هیچ کدام از شهرهای اسپانیا مانند منطقه باسک نمی توانید طعم خوش Pintxos را بچشید. این خوراکی خوش مزه، نوعی فینگرفود است که از یک لایه نان و مقداری مواد غذایی که با خلال دندان روی آن محکم شده اند تشکیل شده است. بهترین جا برای مزه کردن یکی از این خوراکی ها، منطقه شهر قدیم یا کاسکو ویه جو Casco Viejo می باشد.

بهترین زمان برای سفر کردن به بیلبائو

در بیلبائو یکی از شهرهای توریستی اسپانیا، فصل های زمستان و بهار بسیار پر بارش هستند. میانگین دمای هوا در ماه های ژوئیه و سپتامبر (نیمه دوم تابستان) 21 درجه سانتی گراد و در ماه های ژانویه تا مارس (نیمه دوم زمستان) 10 درجه سانتی گراد است. بنابراین زمان ایده آل برای سفر به بیلبائو ماه های ژوئن و آگوست است. در این ماه ها باران کمتری می بارد و می توانید از آفتاب دوست داشتنی بیلبائو لذت ببرید.

چه کسانی عاشق بیلبائو خواهند شد !؟

عاشقان هنر های معاصر که می خواهند از موزه گوگنهایم Guggenheim museum دیدن کنند. کسانی که علاقمند هستند در مورد زبان و فرهنگ منطقه باسک بیشتر بدانند. علاقمندان به غذا که می خواهند مزه خوراکی های خوش مزه این منطقه را بچشند. عاشقان غذاهای دریایی که می خواهند غذای دریایی خوش طعم این منطقه را امتحان کنند. طرفداران موج سواری و دوستداران طبیعت نیز مطمئنا عاشق سواحل وحشی خلیج بیسکای Bay of Biscay خواهند شد.

والنسیا

شهر والنسیا از زیباترین شهرهای اسپانیا و سومین شهر بزرگ کشور اسپانیا به شمار می رود و تمام چیزهایی که شما از یک مقصد ایده آل برای تعطیلات انتظار دارید را به طور همزمان در یک پکیج به شما ارائه می کند. شهر والنسیا یکی از آن شهر هایی است که ترکیبی تماشایی از قدیمی و جدید در آن قرار گرفته و به طرز تحسین انگیزی خودنمایی می کنند. در شهر قدیم شما می توانید از دیدن بناهای تاریخی با معماری بی نظیر و در بنای مدرن و باشکوهی مانند ساختمان "شهر هنرها و علوم" city of arts and science می توانید از مدرنیته و تکنولوژی لذت ببرید. والنسیا دارای سنت های جالب و غرور آمیز، انواع رسم و رسوم عجیب و ویژگی های خاصی می باشد که باعث می شود این شهر را بیشتر و بیشتر دوست داشته باشید.

دیدنی های شهر والنسیا

شهر قدیم Old town از شهرهای توریستی اسپانیا، منطقه تاریخی والنسیا می باشد که مملو از میدان های قدیمی و بناهای تاریخی و کلیساهای مهم است. بازار بزرگ محلی این شهر Mercat Central نام دارد که بازدید از آن را توصیه می کنیم. شهر هنرها و علوم، بنای مدرن و آینده نگری است که موزه علوم، سینما، آکواریوم و یک خانه اپرا در آن جای گرفته است. پارک توریا Turia park قبلا بستر یک رودخانه قدیمی بوده است که هم اکنون به یک پارک سرسبز و طولانی در شهر تبدیل شده است. سواحل Malvarossa که در نزدیکی شهر قرار دارند، دارای آب های تمیز و شفاف و ماسه های سفید می باشند. منطقه حفاظت شده آلبوفرا Albufera منطقه حفاظت شده زیبایی است که دسترسی به آن از طریق قایق امکان پذیر است.

دیدنی های شهر والنسیا

در سفر به والنسیا از شهرهای اسپانیا، خوردن غذای مشهور اسپانیایی، پائیا Paella را حتما در دستور کار خود قرار دهید؛ بویژه که والنسیا زادگاه این غذای خوشمزه به شمار می رود و بهترین و اصلی ترین پائیای عمرتان را می توانید در این شهر بخورید. خوراکی های Horchata y fartons را هم حتما امتحان کنید. نوشیدنی Agua de Valencia نیز یک کوکتل تهیه شده از آب پرتغال و سایر نوشیدنی های خوش طعم دیگر می باشد که امتحان کردن آن توصیه می شود.

بهترین زمان برای سفر به والنسیا

والنسیا از شهرهای توریستی اسپانیا تابستان داغ و خشک، پاییز بارانی و زمستانی سرد دارد. میانگین دمای هوا در ماه های ژوئیه و آگوست (اواسط تابستان) 25 درجه سانتیگراد و در ماه های ژانویه و فوریه (اواسط زمستان) 9 درجه سانتیگراد است و بیشترین بارش باران در ماه اکتبر (اوایل پاییز) اتفاق می افتد. بنابراین ماه سپتامبر (آخر تابستان) که سواحل والنسیا خلوت تر هستند و انتظار بارش باران نمی رود، می تواند برای سفر به این شهر ایده آل باشد. اما بیشتر بازدید کنندگان والنسیا در ماه مارس (اواخر اسفند ماه) به این شهر سفر می کنند تا در جشنواره لاس فالاس Las Fallas که اصلی ترین جشنواره این شهر محسوب می شود شرکت کنند. در این جشنواره، شهر والنسیا به یک گالری هنری روباز بسیار بزرگ تبدیل می شود و به مدت بیشتر از دو هفته در آن نمایش های آتش بازی و جشن ها و میهمانی های بزرگ ترتیب داده می شود.

چه کسانی عاشق والنسیا خواهند شد !؟

عاشقان خورشید و علاقمندان به آفتاب گرفتن که می خواهند تعطیلات خود را در سواحل زیبا به آفتاب گرفتن بگذرانند. عاشقان غذا که می خواهند پائیای واقعی را بچشند. طرفداران علوم، تکنولوژی و بناهایی با معماری مدرن و غیر معمول. دوستداران هنر خیابانی و عکاسی و در نهایت، علاقمندان به جشنواره های هیجان انگیز اسپانیایی که مشتاق هستند عروسک های غول پیکر، رژه های باشکوه و آتش بازی های خیره کننده والنسیا را در آخر زمستان تماشا کنند.

سویل

سویل از زیباترین شهرهای توریستی اسپانیا بخاطر جشن ها و میهمانی های باشکوه و فرهنگ رقص و تفریح آن که به دور رقص فلامنکو می گردد شناخته می شود. این شهر با سرعت به یکی از برترین شهرهای اسپانیا برای بازدید تبدیل می شود و در بسیاری از فهرست های شهرهای اسپانیا که باید به آنها سفر کنیم در سرتاسر دنیا قرار گرفته است.

دیدنی های شهر سویل

قصر مشهور آلکازار Alcazar که یک قصر بزرگ با ساختمان هایی پر از اتاق های سلطنتی باشکوه است. میدان پلازا دو اسپانا Plaza de España یک میدان بسیار زیباست که تزئینات سرامیکی، آجری و آهنی دارد. پارک ماریا لوییزا Maria Luisa باغی از فواره ها و مجسمه های جالب است. پاراسول متروپل Metropol Parasol یک سازه چوبی تاثیرگذار است که می توانید از آن بالا بروید. میدان Plaza de Torros de la Maestranza یک محوطه مشهور ویژه گاوبازی می باشد. موزه ناوال Naval Museum نیز در نزدیکی رودخانه این شهر واقع شده است. رقص فلامنکو یکی از رقص های سنتی اسپانیا محسوب می شود و شهر سویل جایگاه بهترین موسیقی مردمی اسپانیا و رقص فلامنکو می باشد. منطقه تریانا Triana  که منطقه طبقه کارگر و یکی از جایگاه های اجرای رقص فلامنکو است. برج گیرالدا Giralda یک برج تماشایی است که با درخت های پرتقال و چشم انداز های زیبا احاطه شده است. کلیسای جامع شهر سویل نیز در مکانی که قبلا یک مسجد بزرگ ساخته شده بوده واقع شده است و ارزش بازدید کردن دارد.

دیدنی های شهر سویل

سویل از جذاب ترین شهرهای اسپانیا، نوشیدنی های مشهوری دارد که حتما باید آنها را امتحان کنید. یکی از آنها Cruzcampo می باشد که مردم محلی به تولید آن افتخار می کنند و البته Sherry که یک نوشیدنی بسیار محبوب است که با شام سرو می شود.

خوردنی ها و نوشیدنی های سویل

طرفداران رقص فلامنکو که می خواهند در مورد ریشه های موسیقی و رقص آن بدانند. علاقمندان به تاریخ و معماری. کسانی که به تاریخ گاوبازی علاقمند هستند و طرفداران میهمانی و جشن که می خواهند از یک زندگی شبانه پر شور لذت ببرند. در بین شهرهای اسپانیا، سویل را انتخاب کنید و لذت ببرید.

1__hamgardi_010

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: همگردی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۲۰۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان