//
کدخبر: ۳۲۵۳۹۴ //

تا چه زمانی درگیر کرونا هستیم؟

مدیرعامل Moderna پیش بینی می کند که همه گیری COVID تا 12 تا 18 ماه دیگر مانع زندگی عادی می شود و تاکید دارد که شکل ضعیف تر این بیماری بعد از واکسینه جهانی در برابر این ویروس به احتمال زیاد برای همیشه در سراسر جهان خواهند ماند.

تا چه زمانی درگیر کرونا هستیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در کنفرانس جهانی بهداشت که اخیراً در لاس وگاس برگزار شد متخصصان اعلام کردند که کرونا ویروس هرگز از کره زمین دور نمی شود ولی خبر خوب این است که واکسن ها به خوبی در جلوگیری از بستری شدن و بیماری های شدید کار می کنند.

البته متخصصان تاکید داشتند که واکسن ها هم تاکنون نتوانسته اند این ویروس را ریشه کن کنند و  سویه های جدید به راحتی پخش می شود اما این بدان معنا نیست که زندگی نمی شود که صورت عادی برگردد.

با ادامه واکسیناسیون  COVID-19 باعث بستری شدن یا مرگ  نمی شود. علاوه بر این ، کاهش تعداد بستری ها و نرخ مرگ و میر به این معنی است که کسانی که COVID شدید را تجربه می کنند ، می توانند تحت مراقبت بالینی مناسب قرار گیرند ، زیرا سیستم های بهداشتی مانند روزهای اولیه همه گیری، تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

واما در این اجلاس ، مدیرعامل Moderna پیش بینی کرد که همه گیری COVID تا 12 تا 18 ماه دیگر مانع زندگی عادی می شود و تاکید داشت که شکل ضعیف تر این بیماری بعد از واکسینه جهانی در برابر این ویروس  به احتمال زیاد برای همیشه در سراسر جهان خواهند ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۳۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان