//
کدخبر: ۳۱۵۱۸۱ //

تاکید معاون اول رییس جمهور به واکسیناسیون رایگان عمومی

انتشار مطلبی از سوی مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو خطاب به منتقدان روند توزیع واکسن کرونا و گران بودن قیمت واکسن ایرانی نسبت به واکسن خارجی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، واکنش معاون اول رییس جمهور را در پی داشت.

تاکید معاون اول رییس جمهور به واکسیناسیون رایگان عمومی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر جهانگیری طی پی نوشتی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر واکسیناسیون رایگان عمومی به عنوان دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق تاکید کرد و گفت: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با تولید داخلی به صورت همزمان در حال انجام است.

معاون اول رییس جمهور در ادامه تصریح کرده است: نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام ها و یا حتی انتقادها در رسانه ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد. لازم در این خصوص اقدام مناسب انجام شود.

متن کامل پی نوشت دکتر جهانگیری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است: "جناب آقای دکتر نمکی، واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با تولید داخلی به صورت همزمان در حال انجام است.

نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام ها و یا حتی انتقادها در رسانه ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد. لازم در این خصوص اقدام مناسب انجام شود."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان