//
کدخبر: ۲۶۸۲۳۵ //

تخت‌های بیمارستانی پاسخگوی بیماران کرونایی نخواهد بود

رئیس بیمارستان بوعلی سینا خرم‌دره گفت: در صورت تداوم روند فعلی، تخت‌های بیمارستانی پاسخگوی بیماران کرونایی نخواهد بود.

تخت‌های بیمارستانی پاسخگوی بیماران کرونایی نخواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید فرهادی صبح امروز (۱۱ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان خرم‌دره با بیان این‌که کرونا فقط با همکاری مردم و قطع زنجیره انتقال شکست‌پذیر است، اظهار کرد: از همه مردم عاجزانه درخواست می‌شود با توجه به افزایش مبتلایان، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

وی تجمعات را یکی از دلایل افزایش مبتلایان خرم‌دره عنوان کرد و گفت: از مردم درخواست می‌شود از شرکت در مراسم‌ غیرضروری به ویژه عروسی و عزا اجتناب کنند.

این مسئول با اشاره به پایین آمدن سن ابتلای بیماری، افزود: بیشترین میزان بستری در بیمارستان‌ها در حال حاضر مربوط به جوانان و میانسالان بوده و بیشترین موارد فوتی نیز بین ۵۰ تا ۶۰ ساله‌ها است.

فرهادی تاکید کرد: با توجه به این‌که تعداد تخت‌های بیمارستانی ابهر و خرم‌دره بیشتر از ۳۵۰ تخت نیست، اگر روند شیوع، همچنان ادامه یابد تخت‌های بیمارستانی پاسخ‌گوی بیماران نخواهد بود.

رئیس بیمارستان بوعلی سینا خرم‌دره، با بیان این‌که کادر درمان در چهار ماه گذشته استراحت نداشته‌اند که همین امر سبب خستگی و فرسودگی آنان شده است، ادامه داد: با رعایت کردن اصول اولیه، پروتکل‌های بهداستی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، کادر بهداشت و درمان را در این روزهای سخت همراهی کنند.

وی با اشاره به از خودگذشتگی کادر بهداشت و درمان برای مبارزه با کرونا، ادامه داد: ۱۸ نفر از مدافعان سلامت خرم‌دره در راه خدمت به مردم، آلوده این ویروس شده‌اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان