//
کدخبر: ۲۶۸۰۴۱ //

شرایط پل دختر نگران کننده است!

فرماندار پلدختر می‌گوید: شرایط این شهرستان در شیوع کرونا خوب نیست.

شرایط پل دختر نگران کننده است!
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: در روزهای اخیر به طور میانگین روزانه حدود هفت نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از علل افزایش تعداد مبتلایان، برگزاری مراسم ترحیم و عروسی است و مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد می‌کند، چون اگر در مراسم حاضر نباشند دلخوری ایجاد می‌شود و اگر حضور یابند امکان ابتلا به کرونا وجود دارد و نگران هستند.

رضاییان تاکید کرد: چه لزومی دارد مردم برای تشییع جنازه مراسمی بگیرند که حداقل ۵۰۰ نفر در آن حضور داشته باشد و بازماندگان باید بدانند با این کار خیلی‌ها را نگران می‌کنند.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه متاسفانه مردم به برگزاری مراسم عروسی در خانه مبادرت می‌کنند، افزود: یک تالار در شهرستان پلمب شده اما فایده‌ای ندارد و مردم کار خودشان را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این مدت اخیر فوتی نداشته‌ایم، تاکید کرد: مردم نباید فکر کنند این ویروس ضعیف شده و همچنان باید فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رضاییان با بیان اینکه انتظار داریم مردم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را بیشتر رعایت کنند، افزود: بدون شک با ادامه روند کنونی تعداد مبتلایان به کرونا در پلدختر بیشتر خواهد شد.

فرماندار پلدختر گفت: چنانچه این روال ادامه داشته باشد شاید مجبور شویم تصمیمات دیگری بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان