//
کدخبر: ۲۶۳۰۸۱ //

قربانیان کرونا در آمریکا به ۹۸ هزار و ۲۲۰ نفر رسیدند

طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، با مرگ 534 مورد جدید در 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به 98 هزار و 302 نفر افزایش یافت.

قربانیان کرونا در آمریکا به ۹۸ هزار و ۲۲۰ نفر رسیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

بنا بر آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مرگ ۵۳۴ مورد جدید، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۹۸ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی مذکور، با تأیید ابتلای ۲۰ هزار و ۷۱۷ مورد جدید، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به یک میلیون و ۶۶۲ هزارو ۳۰۲ نفر رسید.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نمایانگر کاهش نسبی تعداد قربانیان کرونا و افزایش تعداد مبتلایان روزانه این ویروس ناشناخته در آمریکا است.

از طرف دیگر، پایگاه worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و ۷۰۶ هزار و ۲۲۶ نفر و مجموع قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور را ۹۹ هزار و ۸۰۵ نفر گزارش کرد. ایالت نیویورک با ۳۷۲ هزار و ۴۹۴ مورد ابتلا و ۲۹ هزار و ۳۱۰ مورد فوتی، همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا است.

تاکنون دستکم پنج میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۱۲ نفر از مردم سراسر جهان به «کووید-۱۹» آلوده شده‌اند که از آن میان ۳۴۷ هزار و ۹۰۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند و مجموع دو میلیون و ۳۶۶ هزار و ۵۵۱ نفر نیز بهبودی پیدا کرده‌اند. ایالات متحده آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۰۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان