//
کدخبر: ۲۵۲۷۳۳ //

عارف خواستار اقدام جدی‌تر برای مهار کرونا شد

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با استاندار تهران با تاکید بر ضرورت هماهنگی بیشتر همه نهادهای دخیل در مدیریت بحران کرونا در استان خواستار اقدام جدی‌تر مسئولان برای مهار کرونا شد.

عارف خواستار اقدام جدی‌تر برای مهار کرونا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

«محمدرضا عارف» روز چهارشنبه در تماس تلفنی با «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران ضمن قدردانی از تلاش‌های وی و همکارانش و اعضای ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران بر ضرورت هماهنگی بیشتر همه نهادهای دخیل در مدیریت بحران کرونا در استان تاکید کرد.

رییس فراکسیون امید مجلس دهم با تاکید بر پرهیز از اقدامات جزیره‌ای در زمان بحران اظهارداشت: استفاده از تجارب افرادی که در مدیریت بحران‌های گذشته در کشور نقش داشتند به‌ویژه استفاده از الگوی راهبردی مدیریت بحران بعد از زلزله بم می‌تواند برای مهار کرونا مفید باشد.

عارف همچنین خواستار اقدام جدی‌تر مسئولین برای مهار کرونا شد و از آمادکی هرگونه کمک مجمع نمایندگان تهران به ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران خبر داد.

وی همچنین با اشاره به بازگشت مسافران به استان تهران در پایان تعطیلات نوروزی خواستار اعمال کنترل‌های شدید در مبادی ورودی استان شد.

بندپی استاندار تهران نیز ضمن قدردانی از پیگیری‌های رییس و اعضای مجمع نمایندگان استان تهران برای مهار ویروس کرونا گزارشی از اقدامات انجام شده در این خصوص ارائه کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان