//
کدخبر: ۸۷۱۸۷ //

پرداخت هدیه ۲ میلیون تومانی خرید «وسایل زندگی» به زلزله‌زدگان تا ۲ هفته آینده

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: برنامه عملیاتی مشترک میان این جمعیت و فدراسیون بین‌المللی با کمک ۲۳ میلیون فرانکی فدراسیون به زودی در مناطق زلزله زده کرمانشاه آغاز می‌شود.

پرداخت هدیه ۲ میلیون تومانی خرید «وسایل زندگی» به زلزله‌زدگان تا ۲ هفته آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر پیوندی در نشست خبری که به همراه رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد در مورد اجرای برنامه مشترک میان جمعیت هلال احمر ایران و فدراسیون بین‌المللی گفت: برنامه عملیات مشترک میان ما و فدراسیون در اواخر سال گذشته با حضور آقای السی به امضاء رسید و بر این اساس مبلغ ۲۳ میلیون فرانک برای حمایت مردم زلزله زده کرمانشاه اختصاص می‌یابد؛ اجرای این برنامه عملیاتی مشترک مستلزم کار کارشناسی است و مقدمات آن انجام شده و به زودی این برنامه به صورت رسمی اجرا خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه این مبلغ با کمک‌های مردمی که برای زلزله زدگان جمع آوری شده جدا شده است، گفت: ما برای ۶۳ میلیاردی که مردم در اختیار ما قرار داده‌اند برنامه‌هایی طراحی کردیم. اولین برنامه‌ای که انجام شد و به اتمام رسید کمک پنج میلیونی به خانواده‌هایی بود که فردی را در زلزله از دست داده بودند و همین طور خانواده‌هایی که در ۱۰ روز اول زلزله صاحب فرزند شده بودند. همچنین از این منبع در آستانه سال جدید هدیه ناقابل ۱۰۰ هزار تومانی به هر کدام از خانواده‌های آسیب دیده در زلزله کرمانشاه و همین طور از منابع جمعیت هلال احمر این مبلغ به زلزله زدگان کرمان احداث شد.

وی اضافه کرد: برنامه سومی که از این منبع در نظر داشتیم این بود که در راستای تامین وسایل زندگی مناطق زلزله زده اقدامی انجام دهیم و در این راستا نتیجه بر این شد که مبلغ خرید را که چیزی در حدود دو میلیون تا دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است را به حساب سرپرستان خانوار واریز کنیم و این هماهنگی‌ها انجام شده و انشالله تا یکی دو هفته دیگر این مبلغ تقدیم به خانواده‌های زلزله زده می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: پس از هزینه کرد این مبالغ گزارش کاملی از آن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۱۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان