//
کدخبر: ۷۹۰۷۴ //

پزشکان داوطلب به مناطق زلزله زده کرمانشاه سفر کردند

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: طرح کاروان سلامت جمعیت هلال احمر از امروز در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه آغاز شده و تا پایان خرداد پزشکان داوطلب از استان‌های مختلف به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه خدمات ارائه می‌کنند.

پزشکان داوطلب به مناطق زلزله زده کرمانشاه سفر کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

جهانگیر پورحسن در مورد اجرای طرح کاروان سلامت اظهار کرد: در راستای کمک به زلزله زدگان شهرستان‌های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی و با توجه به سیاست‌های سازمان داوطلبان و جمعیت هلال احمر که به استان‌ها ابلاغ شد، تور خیرخواهی با مساعدت پزشکان خیر شکل گرفته است.

 

وی اضافه کرد: امروز اولین کاروان سلامت از استان گلستان متشکل از پزشکان، متخصصان، فوق تخصص و پزشکان عمومی در شهرستان سرپل ذهاب حضور پیدا کرده‌اند و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این طرح شده است.

 

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه گفت: با توجه به امکاناتی که فراهم و تمهیداتی که اندیشیده شده است، بیمارانی که نیازمند تخصص‌ها هستند، در سالن مدیریت بحران شهرستان سرپل ذهاب حضور پیدا می کنند و توسط پزشکان مورد معاینه قرار می‌گیرد.

 

پورحسن در مورد سایر جزئیات طرح کاروان سلامت اظهارکرد: این کار با فرآیند تجویز داروی رایگان و ویزیت رایگان ادامه خواهد داشت و تا پایان خرداد پزشکان از استان‌های مختلف در سرپل ذهاب حضور پیدا می‌کنند. امیدواریم که این فعالیت ها خروجی اثربخشی داشته باشد.

 

وی  افزود: ۲۰ میلیون تومان دارو برای اجرای این طرح فراهم شده است و پزشکان به صورت رایگان بیماران را ویزیت می‌کنند.

 

پورحسن در پایان در پاسخ به این سوال که آیا کاروان‌های سلامت در سایر مناطق زلزله زده شده کرمانشاه علاوه بر سرپل ذهاب نیز حضور پیدا می کنند،‌ گفت: قطعا همینطور است. کاروان‌های بعدی که از استان‌های آذربایجان شرقی، فارس و سایر استان‌ها حضور پیدا می‌کنند در مناطق دیگر از جمله ثلاث باباجانی که در پی زلزله آسیب دیده و منطقه‌ محرومی نیز است حضور پیدا می‌کنند و در ادامه فعالیت‌ها تلاش می‌کنیم در روستاهای محروم نیز حاضر شویم و بتوانیم خدمات مثبتی به هموطنان ارائه دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۰۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان