//
کدخبر: ۶۹۹۳۵ //

۳۲ میلیارد ریال تسهیلات به زلزله زدگان غرب کرمانشاه پرداخت شد

رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیر امور شعب بانک ملی کرمانشاه، از پرداخت 32 میلیارد ریال تسهیلات به زلزله زدگان شهرستانهای غربی این استان تاکنون خبرداد.

32 میلیارد ریال تسهیلات به زلزله زدگان غرب کرمانشاه پرداخت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بهزاد جلیلیان روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بخش گواور از توابع شهرستان گیلانغرب افزود: این میزان تسهیلات در قالب 597 فقره پرونده به زلزله زدگان پرداخت شده است.

 

وی اظهار کرد: تاکنون 2 هزار و 500 پرونده به شعب بانک ملی ارسال شده که یک هزار و 640 مورد آن منجر به انعقاد قرارداد شده است.

 

مدیر امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: به منظور سهولت در ارائه خدمات، نسبت به ایجاد یک باجه در ازگله و همچنین اعزام 10 تن نیروی انسانی کمکی از استان کرمانشاه به صورت هفتگی به شهرستان ثلاث و بخش ازگله اقدام شده است.

 

جلیلیان از کسب رتبه برتر استان توسط شعبه گواور در زمینه های سرانه سند، حجم کار و پرداخت تسهیلات خبر داد و گفت: به همین منظور خدمات دهی در این شعبه توسعه یافته است.

 

سرپرست فرمانداری گیلانغرب هم نقش بانک ها در ایجاد بستر توسعه را تاثیرگذار خواند و از خدمات ارائه شده از سوی بانک ها قدردانی کرد.

 

فرهاد همتی گفت: بانک ملی به لحاظ کارکرد و نقش خوب و توجه به اصل مشتری مداری توانسته است رضایت مندی بسیار بالایی را از مردم کسب کند و سهولت در کار و تکریم در راستای تامین منافع عمومی از ویژگی های بارز این مجموعه است.

 

در حاشیه سفر مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه به بخش گواور، مرحله دوم توسعه بانک ملی این بخش با 2 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

 

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان نیز که در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد باعث کشته شدن 620 تن و مصدومیت 12 هزار و 386 نفر شد.

 

این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.

 

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 30 هزار هکتار زمین کشاورزی و باغ دارد که در اثر زلزله اخیر به بیش از پنج هزار واحد مسکونی این شهرستان خسارت وارد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۹۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان