//
کدخبر: ۶۵۱۱۷ //

۴۴ میلیون لیتر سوخت در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع حدود ۴۴ میلیون لیتر سوخت در مناطق زلزله زده در یکماه پس از وقوع زلزله در این استان خبر داد.

۴۴ میلیون لیتر سوخت در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه توزیع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

وبه گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه، مرادحاصل مرادی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه ، با مطلوب خواندن وضعیت سوخت رسانی در مناطق زلزله زده، گفت: تامین سوخت هم استانی ها و بویژه مناطق زلزله زده در حال حاضر در اولویت کاری این شرکت قرار دارد و همشهریان نگران سوخت خوردو ها و گرمایشی خود نباشند.

 

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت آمار میزان توزیع سوخت در مناطق زلزله زده غرب، اظهار کرد: در این بازه زمانی یکماهه پس از وقوع زلزله با ۵۷۲ نفتکش، ۱۳ میلیون و ۵۹ هزار لیتر بنزین توزیع و به مصرف رسیده است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: با همت کارکنان شرکت ملی پخش منطقه، تاکنون بیش از ۱۶ میلیون و ۲۳۶ هزار لیتر نفت سفید توسط ۹۱۹ نفتکش و ۱۴ میلیون و ۶۴۳ هزار لیتر نفتگاز با ۶۷۰ نفتکش در مناطق زلزله زده توزیع شده است.

 

به گفته مرادی،تامین سوخت در شهرستان های سرپل ذهاب، قصر شیرین، گیلانغرب، دالاهو، روانسر، اسلام آبادغرب و جوانرود و ازگله بی وقفه ادامه دارد.

 

بر اساس این گزارش اگرچه استفاده از وسایل گرمایشی برقی بصرفه تر و راحتتر بوده و با توجه به اهتمام شرکت توزیع برق استان جهت برقرسانی گرمایشی به خانوارهای زلزله زده، اما کماکان ارائه خدمات سوخت رسانی به این مناطق توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه با جدیت در حال انجام است.

 

گفتنی است، براساس مصوبات نوزدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و با توجه به ضرورت توزیع نفت سفید بصورت نظام مند، با هماهنگی بعمل آمده با مدیرکل هلال احمر استان، از این پس توزیع فرآورده نفت سفید در مناطق زلزله زده بر اساس دفترچه صادرشده از سوی هلال احمر بابت کالاهای تحویلی در دوره های مختلف صورت خواهد گرفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۱۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان