//
کدخبر: ۹۸۷۳۰ //

مسلمان- برانکو؛ حیف از رابطه ای که بی‌رحمانه به خزان کشیده شد

مسلمان- برانکو؛ حیف از رابطه ای که بی‌رحمانه به خزان کشیده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

اگرچه محسن مسلمان با انتشار تصویری از خودش در کنار برانکو ایوانکوویچ به نوعی برای تمدید قرارداد با سرخپوشان چراغ سبز نشان داد، اما برانکو بلافاصله پررنگ‌ترین چراغ قرمزش را به رخ ستاره فصل گذشته سرخپوشان کشید. مرد کروات خیلی کوتاه و قاطع گفت: «از زحمات مسلمان برای پرسپولیس تشکر می‌کنم، اما او و فرشاد احمدزاده دیگر در تیم من جایی نخواهند داشت.» به این ترتیب تکلیف دو تن از سه تفنگدار روشن شده و احتمالا کمال کامیابی‌نیا هم به جمع آنها افزوده خواهد شد. مساله اختلاف برانکو و مسلمان از خیلی وقت پیش آغاز شد، اما مدام این امیدواری وجود داشت که شاید یک روز، یک جا بالاخره آقای مربی کوتاه بیاید و از گناه محسن بگذرد. در طول زمان اما نه نیاز فنی باعث این عقب‌نشینی شد و نه مسلمان طوری رفتارش را اصلاح کرد که منافذ لازم برای ترمیم این رابطه باز شود.

حالا دو طرف به آخر خط رسیده‌اند؛ جایی که هر دو ضرر خواهند کرد. برانکو بهترین پاسورش را از دست داده و مسلمان کسی را که از او بهترین پاسور ساخت. تا دیروز سر نخواستن مسلمان دعوا بود و احتمالا از فردا باز همین داستان تکرار خواهد شد. تا دیروز مسلمان یک مهره سوخته بود که عشق پوشیدن پیراهن شماره «7» تیم‌های مختلف را داشت، اما امروز او از برانکو یاد گرفته که اگر خوب باشی، می‌توانی به اعداد جدید شخصیت بدهی و خودت بشوی آقای شماره «77»! حیف از این رابطه که چنین زود و بی‌رحمانه به خزان کشیده شد. شاید اگر حداقل آن یکی، دو اتفاق آخر فصل مثل ماجرای گاف نیک‌سیرت در «لایو» مسلمان یا شادی نکردن محسن بعد از گل صعود پرسپولیس به دور بعد نبود، هنوز می‌شد به نجات این رابطه امیدوار بود، اما حالا دیگر همه چیز تمام شده است.

در پایان این رابطه شاید فقط بشود یک جمله جنجالی را به خود مسلمان یادآوری کرد. در شبی که پرسپولیسی‌ها جشن قهرمانی گرفته بودند، او یک‌تنه کام همه را تلخ کرد و گفت: «مسوولان باشگاه منتظرند اگر پنجره نقل‌وانتقالاتی باز شد، همه را بیرون بریزند. نفر اول هم من هستم.» حالا اما آقای مهندس باید فهمیده باشد که حداقل بیرون کردن او ربطی به پنجره باز و بسته نداشت. این درس زندگی است؛ اینکه وقتی اصول را زیر پا می‌گذاری، ممکن است دیگران برای عبور از تو حتی به منافع‌شان هم فکر نکنند. مسلمان این مساله مهم را نفهمید و باید تاوان بدهد. چه عجیب که برانکو دیروز در مصاحبه‌هایش برخوردی بسیار آسان با جدایی احمدزاده و حتی احتمال کوچ کمال کامیابی‌نیا داشت. پروفسور این روزها فقط سراغ محمد انصاری و وحید امیری را می‌گیرد؛ بچه‌های خوبی که روی بدن‌شان تتو ندارند و ادعای مرام و معرفت‌شان آسمان را پاره نکرده، اما بعید است خوش‌قلبی اجازه بدهد در این شرایط حساس تیم را تنها بگذارند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: روزنامه گل
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۸۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان