//
کدخبر: ۹۸۲۹۴ //
کار درست برانکو و اصولی که باید رعایت شود

هواداران پرسپولیس هوشیار باشند؛ عده ای فرصت طلب به دنبال حاشیه در جمع سرخپوشان!

واکنش برانکو به درخواست مسلمان و رفتارهای احمدزاده نشانگر رعلیت اصول حرفه ای این مربی می باشد.

هواداران پرسپولیس هوشیار باشند؛ عده ای فرصت طلب به دنبال حاشیه در جمع سرخپوشان!
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن مسلمان بازیکن مطرح فوتبال ایران و پرسپولیس در نیم فصل دوم مورد غضب برانکو قرار گرفته و علی رغم شایستگی های فراوانی که در زمین فوتبال دارد، به روی نیمکت تبعید شد تا برانکو علی رغم تمامی انتقادات، اصول خود را زیر پا نگذاشته باشد.

این که برانکو  چرا و چگونه این تصمیم را گرفت کاری به آن نداریم چون که خوب می دانیم او یک مربی حرفه ای و صد  البته اخلاق گرا می باشد و بدون شک مواردی وجود داشته است که او به این تصمیم مهم رسیده و گرنه دلیلی وجود نداشت که این مربی کارکشته بخواهد در بدترین شرایط، یکی از بهترین بازیکنان خود را به روی نیمکت تبعید نماید.

این تصمیم و سکوت طولانی مدت محسن مسلمان در طی فصل نشان میدهد که خود این بازیکن هم می داند که دلیل این اتفاق چه بوده است و بر همین اساس او هم تا جایی که توانست، اصول حرفه ای را رعایت نمود تا حاشیه ای متوجه پرسپولیس نشود که می تواند در جای خود قابل تقدیر باشد.

اما ناگفته پیداست که در این بین عده ای هستند که می خواهند از آب گل آلود ماهی گرفته و برانکو را با یک ظرافت خاصی در مقابل هواداران قرار دهند که در اینجاست باید بگوییم هواداران سرخ پوش باید هوشیار باشند که فریب برخی نیرنگ ها را نخورند.

پیام اینستاگرامی دیشب مسلمان که تمایل او رابه ماندنش در پرسپولیس نشان میداد با واکنش برانکو مواحه گردید که گفته : مسلمان و فرشاد برای من تمام شده اند و از آنها بابت زحماتشان در جمع سرخپوشان تشکر نموده است تا پایانی باشد بر این اتفاقات و ای کاش هواداران دو آتشه سرخ پوشان هم اهمیت موضوع را درک کرده و نگذارند شرایط این تیم به سمتی کشیده شود که حواشی اجازه کسب نتایج درخشان را از آنها بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۸۲۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان