//
کدخبر: ۹۶۵۵۹ //

اگر و اماهای ادامه دار ستاره استقلال

ستاره استقلال تهران در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان اسیا هم چنان تکلیفش معلوم نیست.

اگر و اماهای ادامه دار ستاره استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

بدون شک باید از مه تیام مهاجم سیه چرده استقلال به عنوان بهترین بازیکن این تیم در نیم فصل دوم رقابت های لیگ هفدهم و هم چنین لیگ قهرمانان آسیا نام برد، ستاره ای که با حضورش توانست تیم آبی پوشان را متحول نماید تا آنها به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

اما درخشش بیش از اندازه این بازیکن کار دست استقلال داده به طوری که طرفداران بسیاری پیدا کرده و تیم های متمول عربی برای جذب او دست به جیب شده و همین امر نگرانی را نزد مدیران آبی پوش و هواداران پرشمار فراهم نموده است.

در همین راستا اخبار ضد و نقیضی به گوش می رسد که با هر خبر آن موجی از اظهار نظرها را بدنبال دارد و در آخرین خبر دریافتی به فرتاک ورزشی این گونه به نظر می رسد که مدیران استقلال در ترکیه توانسته اند نظر او را برای ماندن جلب نمایند و او لیگ هیجدهم و ادامه راه لیگ قهرمانان آسیا را در جمع استقلالی ها خواهد بود ولی از آنسو خبر دیگری منتشر شده و به گوش می رسد که تیام با الکویت به توافق رسیده است.

در هر حال طی چند روز آینده تکلیف این بازیکن مشخص می شود ولی ای اش شرایطی پیش آید تا این مهاجم توانمند در باشگاه استقلال باقی بماند تا آنها با امیدواری بیشتری بازیها را ادامه دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان