//
کدخبر: ۹۶۴۱۱ //

فیلم جنجالی که باشگاه خونه به خونه در خصوص دیدار راه آهن-نساجی منتشر کرد؛تبانی در کار بوده؟!

باشگاه خونه‌به‌خونه با انتشار فیلمی از بازی راه‌‌آهن و نساجی اعلام کرد که در این دیدار اتفاقات عجیبی رخ داده است.

فیلم جنجالی که باشگاه خونه به خونه در خصوص دیدار راه آهن-نساجی منتشر کرد؛تبانی در کار بوده؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از راهیابی نساجی به لیگ برتر فوتبال، مسئولان تیم خونه به خونه بابل مدعی شدند که تیم قائمشهری با تبانی به لیگ برتر صعود کرده است. آنها به همین دلیل به کمیته اخلاق شکایت کردند و این پرونده همچنان در کمیته اخلاق در حال پیگیری است.

رسانه رسمی باشگاه خونه به خونه امروز فیلمی تحت عنوان «صحنه‌های بحث برانگیز دیدار راه آهن تهران و نساجی قائمشهر در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور» منتشر و توضیحات زیر را هم به آن اضافه کرده که عیناً می‌خوانید:

«نمایش اوج جوانمردی و فوتبال پاک در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور!!!

صحنه های بحث برانگیز دیدار راه آهن تهران و نساجی قائمشهر

در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم نساجی قائمشهر در صورتی می توانست به لیگ برتر راه یابد که در صورت برتری با اختلاف یک گل خونه به خونه مقابل برق جدید شیراز، تیم راه آهن تهران را در ورزشگاه تختی این شهر با اختلاف پنج گل شکست دهد ولی همانطور که در تصاویر و فیلم بازی می بینید، نتیجه عجیب شش بر صفر به سود نساجی رقم خورد.

این اتفاق سبب گردید تا چند انسان آزاده و باوجدان که دوست نداشتند آخرت شان را برای دنیای دیگران تباه کنند، یکسری مدارک و مستندات بی حرف و حدیث در خصوص شکایت اتهام تبانی در این دیدار را به باشگاه خونه به خونه ارائه دادند تا زمینه شکایت باشگاه به کمیته اخلاق را در پی داشته باشد.

باشگاه خونه به خونه جدای از این مدارک و شواهدی که به این کمیته ارائه داد و معذور از انتشار آنها می باشد؛ تنها فیلم صحنه های بحث برانگیز دیدار راه آهن و نساجی به همراه توضیحات کامل هر صحنه را نیز در اختیار این کمیته اخلاق قرار داد تا مورد قضاوت عادلانه آن کمیته محترم قرار گیرد.

در فیلم می توانید صحنه های عجیب و باورنکردنی این دیدار را بدون توضیحاتش مشاهده فرمائید و دریابید در این دیدار چه اتفاقاتی رخ داد تا نتیجه شش بر صفر رقم بخورد.

برای آن دسته از عزیزانی که شاید بعضی از صحنه های این فیلم مبهم باشد لازم است یادآور شویم:

در این ویدئو بعضی از بازیکنان راه آهن را می بینیم که پست اصلی خود را ترک کرده اند تا بازیکنان نساجی در شرایط بهتری برای موقعیت سازی و گلزنی قرار گیرند.

در این ویدئو بازیکنانی هستند که بدون توجه به سایر بازیکنان تیمش، به بازیکنان نساجی آشکارا پاس می دهند.

در این ویدیو به خوبی مشخص است مدافع راه آهن کوچکترین تلاشی برای جلوگیری از شوتزنی و موقعیت سازی بازیکن نساجی از خود به خرج نمی دهد و به تقابل با بازیکن حریف تن نمی دهد.

در این ویدیو خواهید دید بازیکن راه آهن یا زیرکانه خود را از جریان بازی خارج می سازد یا توپ را به سادگی لو داده و در اختیار بازیکنان نساجی قرار می دهد تا تیم حریف وقت بیشتر برای موقعیت سازی داشته باشد.

در این ویدیو خواهید دید بازیکن راه آهن می تواند به همبازی های خود پاس دهد ولی با ارائه مانورهای مضحک، به بهانه دریبل بازیکنان نساجی، توپ را به سادگی در اختیار این بازیکنان قرار می دهد تا در موقعیت گلزنی قرار گیرند.

در این ویدئو به عینه شاهدیم بازیکنان راه آهن در نقش پاسور ظاهر می شوند و با وجودی که می تواند تصمیمات بهتری اتخاذ کنند، بازیکنان نساجی را عملاً در موقعیت گلزنی قرار می دهند.

در این ویدیو می‌ بینید بازیکن راه آهن می تواند بازیکن تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد ولی در کمال تعجب توپ را در اختیار مدافعان نساجی قرار می دهد تا تیمش را از بخت مسلم گلزنی محروم سازد.

در این ویدیو اشتباهات عجیب داور این دیدار و پنالتی های جالبی که برای نساجی گرفت و چشم پوشی هایش در صحنه های خطای بازیکنان نساجی روی بازیکنان راه آهن را شاهد خواهید بود.

 

در پایان لازم است یادآور شویم این اتفاقات فقط توسط چند تن از بازیکنان راه آهن رخ داد و باشگاه خونه به خونه از سایر بازیکنان این تیم قدیمی و ریشه دار که با ارائه یک بازی پاک و جوانمردانه همیشه سرشان مقابل خدای متعال و وجدان شان بالا خواهد بود، نهایت تشکر را دارد.

از تمام عزیزان خواهش می کنیم فارغ از هر گونه تعصب، بغض و کینه به صحنه های این ویدئو توجه کنند و با مراجعه به وجدان خود قضاوتی عادلانه در این خصوص داشته باشد و تلاش کنند تا نگذارند زحمات یک فصل مجموعه یک باشگاه به هدر برود.

وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ

و مکر ورزیدند و خدا [در پاسخشان] مکر در میان آورد و خداوند بهترین مکرانگیزان است.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۴۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان