//
کدخبر: ۹۶۳۸۹ //

در جلسه هم اندیشی مربیان لیگ برتر چه گذشت؟

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: وینفرد شفر سرمربی استقلال پیشنهاد داد نشست‌های هم اندیشی با حضور کارلوس کی‌روش ادامه یابد.

در جلسه هم اندیشی مربیان لیگ برتر چه گذشت؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید فتاحی در خصوص جلسه هم اندیشی با حضور مربیان لیگ برتری که روز چهارشنبه گذشته برگزار شد، به خبرنگار گفت: این سومین دوره ای بود که نشست هم اندیشی با حضور مربیان لیگ برگزار می شد. ما سالهای قبل هم این نشست را داشتیم و اتفاقا پیشنهادات خوبی می شد که آنها را اعمال می کردیم. امسال هم صد درصد نظراتی که به نفع فوتبال باشد را اجرایی می کنیم.

وی در خصوص غیبت تعدادی از سرمربیان تاکید کرد: ما به باشگاه ها نامه زده بودیم که چنین نشستی داریم. یک ماه قبل هم برنامه لیگ را به باشگاه ها دادیم. دوست داشتیم نظرات تمام سرمربیان را داشته باشیم ولی ۶ نفر در این نشست غایب بودند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حضور بعضی از مربیان مثل عبدالله ویسی در این نشست باوجود مشخص نبودن وضعیتشان برای فصل بعد، گفت: این جلسه برای آسیب شناسی لیگ گذشته هم بود. بنابراین کاری نداریم مربیانی که حتما در این نشست شرکت می کنند، سال بعد هم حتما تیم داشته باشند. هدف بررسی پیشنهادات و نکاتی بود که می تواند به فوتبال کمک کند.

فتاحی در پاسخ به این سئوال که آیا پیشنهاد خاصی هم در این نشست مطرح شد؟ تصریح کرد: یکی از این پیشنهادات مربوط به افزایش تعداد کارتهای زرد برای محرومیت بازیکنان بود. نظر بعضی از مربیان این بود که باتوجه به فشردگی مسابقات، یک بازیکن در صورت دریافت ۴ کارت زرد محروم شود نه سه کارت زرد. این پیشنهاد در هیات رئیسه بررسی می شود و تصمیم لازم گرفته خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به پیشنهاد مجید جلالی در این نشست گفت: آقای جلالی هر سال خودش در این نشست حاضر می شود و ما گاهی با هم تلفنی هم در ارتباط هستیم. سال گذشته آقای جلالی پیشنهاد داد دو بازیکن جوان به لیست تیم ها اضافه شود که این کار را کردیم. امسال هم وی پیشنهاد کرد یک مربی جوان از رده های پایه باشگاه بتواند در بعضی از مسابقات لیگ برتر روی نیمکت بنشیند که ما این پیشنهاد را هم بررسی خواهیم کرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اولین حضور وینفرد شفر در این نشست، خاطرنشان کرد: برای شفر جالب بود که ما چنین جلساتی می گذاریم. او حتی وقتی فهمید این سومین دوره نشست های ما قبل از شروع لیگ است، خوشحال شد. البته شفر وقتی دید بعضی از سرمربیان نیامده اند، اظهار تعجب کرد.

فتاحی افزود: شفر پیشنهاد خاصی نداشت ولی اعلام کرد که این جلسات در طول سال و با حضور کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی تکرار شود. سرمربی استقلال گفت که این جلسات در آلمان هم برگزار می شود و هر مربی در آن شرکت نکند، جریمه می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۳۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان