//
کدخبر: ۹۶۳۶۸ //

قربانعلی‌پور: نتایجی که گرفتیم در حد قهرمانی بود/ پیشنهاد داده‌اند اما هنوز امضا نکرده‌ام

مربی بدنساز تیم فوتبال پیکان، گفت: نتایجی که گرفتیم در حد قهرمانی لیگ برتر بود.

قربانعلی‌پور: نتایجی که گرفتیم در حد قهرمانی بود/ پیشنهاد داده‌اند اما هنوز امضا نکرده‌ام
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر قربانعلی‌پور درخصوص نتایج تیم پیکان در فصل گذشته اظهار داشت: ما شرایط خوبی را تجربه کردیم و در فصل گذشته نتایج خوبی گرفتیم. شما دیدید که پیکان در طول فصل مرتب در بالای جدول حضور داشت و  یکی از تیم‌ های کم نوسان فصل گذشته رقابت‌ها بودیم. با شرایط و بازیکنانی که در اختیار داشتیم به اعتقاد من نتایج ما چیزی کمتر از قهرمانی لیگ برتر ارزش نداشت.

وی تاکید کرد: خوشبختانه فصل گذشته حمایت‌های خوبی از تیم صورت گرفت که جا دارد از شیئی مدیرعامل باشگاه تشکر کنم. مطمئنا اگر حمایت‌های مجموعه باشگاه نبود چنین موفقیتی حاصل نمی‌شد.

وی تاکید کرد: کادر فنی پیکان‌ ساعت‌ها برای آنالیز رقبا و همچنین برنامه‌ریزی کسب نتایج خوب وقت گذاشته و به شخصه تمرینات بدنسازی تیم را با متود روز و یک برنامه کاملا فوتبالی برای بازیکنان تیم درنظر گرفتم.

مربی پیکان تاکید کرد: کادر فنی باشگاه پیکان یک کادر فنی متحد بود که بدون مشورت کاری انجام نمی‌داد و من خیلی خوشحال هستم که دو سال بسیار خوب را در این باشگاه سپری کرده و نتایج بسیار خوبی هم کسب کردیم.

وی در پایان درخصوص اینکه آیا برای فصل بعد در این تیم ماندنی است یا خیر، گفت: پیشنهاد به من ارائه شده و صحبت‌هایی  صورت گرفته و لی هنوز قراردادی را با باشگاه به صورت کتبی امضا نکردم و انشاءالله طی روزهای آینده همه چیز مشخص می‌‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۳۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان