//
کدخبر: ۸۸۲۳۱ //

رکورد جالب استقلالی ها در لیگ برتر

آبی پوشان تنها تیمی در لیگ برتر هستند که هیچ یک از بازیکنان شان در این فصل با کارت قرمز داوران مواجه نشده اند.

 رکورد جالب استقلالی ها در لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

  تا پایان هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، در مجموع ۲۲۴ بازی برگزار شده که در این تعداد بازی داوران مجموعا ۴۲ بار کارت قرمز از جیب خارج کردند و ۳۶ بازیکن این تعداد کارت را دریافت داشته‌اند.

در این کارتهای قرمز، تیم فوتبال پیکان با دریافت ۷ کارت قرمز بیشترین سهم را در بین تیم‌های دیگر دارد. سیاه جامگان با ۶ کارت قرمز بعد از پیکان دومین تیمی است که بیشترین کارت قرمز را دریافت کرده است. پارس جنوبی جم با ۴ کارت قرمز بعد از این دو تیم در جایگاه بعدی قرار دارد.

دیگر تیم‌هایی که در این فصل بازیکنانشان در زمین اخراج شده اند عبارتند از: پدیده، ذوب آهن، سایپا و نفت آبادان (هر کدام ۳ کارت قرمز). استقلال خوزستان، فولاد، سپاهان، سپیدرود و گسترش تبریز (هر کدام ۲ کارت قرمز) و پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران هر کدام یکبار کارت قرمز را از داوران دریافت داشته اند.

استقلال حریف این هفته تیم پیکان از این نظر درست در نقطه مقابل این تیم قرار دارد. آبی پوشان تنها تیمی در لیگ برتر هستند که هیچ یک از بازیکنان شان در این فصل با کارت قرمز داوران مواجه نشده اند.

در بین بازیکنانی که در این فصل از داوران کارت قرمز دریافت داشته اند، ۶ بازیکن با دریافت ۲ کارت قرمز بیش از سایرین اخراج شده اند که این ۶ بازیکن عبارتند از: حسین بادامکی، صادق بارانی، روح الله سیف اللهی، موسی کولیبالی، علی عبدالله زاده و سجاد مشکل پور.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان