//
کدخبر: ۹۶۲۸۱ //
نویر در صورت آمادگی صد در صدی می تواند بازی کند!

شرط بازی ستاره قرمزپوشان در جام جهانی اعلام شد

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تأکید کرد دروازه بان بایرن مونیخ تنها در صورتی این تیم را در جام جهانی ۲۰۱۸ همراهی خواهد کرد که صد درصد آماده باشد.

شرط بازی ستاره قرمزپوشان در جام جهانی اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

یواخیم لو در گفت وگو با به روزنامه «بیلد» آلمان در خصوص وضعیت مانوئل نویر که از زمانی که در ماه سپتامبر 2017 پایش را مورد عمل جراحی قرار داده، تا کنون در هیچ بازی رسمی به میدان نرفته، گفت: من در مورد نویر خوشبین هستم و اطمینان دارم که او خود را پیش از جام جهانی به آمادگی کامل خواهد رساند. او دو هفته ای می شود که به تمرینات بایرن بازگشته و به شرایط فیزیکی خوبی هم رسیده است.

وی افزود: به نظرم مانوئل می تواند در تمرینات تیم ملی آلمان هم آمادگی خود را به سطح آمادگی بهتری برساند. در نهایت تنها نویر می تواند وضعیت خودش را مورد ارزیابی قرار دهد و قرار شده که اگر آماده نبود، صادقانه با من این موضوع را در میان بگذارد. او به مسئولیتی که در قبال خودش و تیم دارد، واقف است. به هر حال نویر در صورتی به جام جهانی می رود که صد درصد آماده باشد، در غیر اینصورت این اتفاق نخواهد افتاد.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان همچنین با اشاره به اینکه در صورت غیبت نویر در جام جهانی 2018، توماس مولر کاپیتان مانشافت خواهد بود، تأکید کرد: مولر می تواند به خوبی از عهده این وظیفه برآید چون رابطه خیلی خوبی هم با بازیکنان تیم دارد. حتی در جدی ترین شرایط هم او شوخی کردن از یادش نمی رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۲۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان