//
کدخبر: ۹۵۲۶۵ //

بارسلونا ۱-۰ سوسیداد: آخرین ۳ امتیاز ۸ ابدی

بارسلونا در شب خداحافظی آندرس اینیستا، موفق شد با نتیجه 1-0 سوسیداد را شکست بدهد.

 بارسلونا 1-0 سوسیداد: آخرین 3 امتیاز 8 ابدی
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان ارنستو والورده که از چند هفته قبل قهرمانی شان را قطعی کردند، در دیدار امشب هم به پیروزی رسیدند تا فصل را با 14 امتیاز برتری نسبت به تیم دوم به پایان برسانند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه ها ایجاد شد. در دقیقه 8 بود که ارسال خطرناک عدنان یانوزای به دهانه دروازه بارسا را تراشتگن به بیرون فرستاد.

پس از آن نوبت بازیکنان بارسا بود که برای دقایقی ابتکار عمل را در دست بگیرند و چیزی نمانده بود که پیکه روی کرنر دمبله، دروازه حریف را باز کند اما ضربه والی او چندان خوب نبود و دروازه بان سوسیداد به راحتی آن را مهار کرد. چند دقیقه بعد نوبت راکیتیچ بود که روی ارسال دمبله صاحب موقعیت شود اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

برتری بارسا ادامه داشت و بازیکنان این تیم در دقایق پایانی نیمه اول چند موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را سوسیداد بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بارسا ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. اما بارسایی ها خیلی زود ابتدا عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 57 به گل رسیدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان