//
کدخبر: ۸۷۵۲۰ //

والورده: با اخراج روبرتو شرایط برایمان سخت شد

سرمربی بارسلونا معتقد است اخراج بازیکن اسپانیایی تیمش باعث شد شرایط برایشان سخت شود.

والورده: با اخراج روبرتو شرایط برایمان سخت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا سه‌شنبه شب در هفته‌ سی و سوم لالیگا برابر سلتاویگو ۲ بر ۲ مساوی کرد. ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: بازی، بازی بود به خصوص در نیمه اول. نمایش خوبی داشتیم و حریف را دچار مشکل کردیم اما آنها نیز از توپ‌هایی که از دست می‌دادیم قصد داشتند به ما ضربه بزنند. در نهایت در ۴۵ ‌دقیقه نخست بازی با تساوی یک بر یک پایان یافت. سپس در نیمه دوم دوباره واکنش نشان دادیم و به گل رسیدیم. پس از اخراج سرخی روبرتو، حریف نسبت به ما برتری داشت و مجبور به عقب نشینی شدیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه‌ اظهار کرد: کسب یک امتیاز هم خوب است اما ما به قصد پیروزی به این ورزشگاه رفته بودیم. با اخراج روبرتو مشکلاتمان افزایش یافت ولی به‌ هر حال یک امتیاز به دست آوردیم. برای قهرمانی تنها به دو پیروزی نیاز داریم و باید برای  رسیدن به آن تمام تلاشمان را کنیم.

سرمربی ‌اسپانیایی در مورد آمادگی تیمش برای فینال کوپا دل ری (بامداد یکشنبه) گفت‌: تغییراتی در ترکیب داشتیم. برخی از بازیکنان در چند بازی پیاپی حضور داشتند به همین خاطر ترجیح دادم تیم را همراهی نکنند. همیشه تغییرات با ریسک همراه است اما ما در کوپا دل ری نیز از سیستم چرخشی استفاده کردیم. به نظرم به خوبی برای دیدار مقابل سویا آماده خواهیم شد. می‌خواهیم یک‌شنبه هوادارانمان را با قهرمانی شاد کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۵۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان