//
کدخبر: ۷۴۹۸۶ //

دلیل تعویض پیکه از زبان والورده

ارنستو والورده به دلیل تعویض پیکه در دیدار مقابل والنسیا اشاره کرد.

دلیل تعویض پیکه از زبان والورده
به گزارش فرتاک نیوز،

 و به نقل از آس، بارسلونا بامداد جمعه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری با دو گل والنسیا را شکست داد و به فینال صعود کرد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: بارسلونا عادت دارد تا لحظه آخر تلاش کند. از نتیجه به دست آمده خیلی خوشحالم چون پنجمین فینال پیاپی است که آبی‌اناری‌ها تجربه خواهند کرد. تکرار این موضوع خیلی سخت است. تصور می‌کردیم که بازی خیلی سختی باشد که این چنین بود. با این حال با در دست داشتن بلیت فینال به خانه بر می‌گردیم.

 

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: تصور می‌کردیم حریف می‌خواهد توپ‌ربایی کند و این چنین شد. بازیکنان والنسیا می‌خواستند از این طریق به ضد حمله دست یابند. در مقابل ما بازی را در اختیار گرفتیم و آن‌ها عقب‌نشینی کردند و قصد داشتند ما را شگفت‌زده کنند. ما با بازیکنانی هم‌چون لیونل مسی، آندرس اینیستا و... تلاش زیادی کردیم و در نهایت توانستیم پیروز این دیدار شویم.

 

سرمربی اسپانیایی افزود: برابر سلتاویگو، اسپانیول و مقابل والنسیا پیروزی به سختی به دست آمد. ماه سخت ژانویه را پشت سر گذاشتیم.

 

والورده در مورد وضعیت جرارد پیکه گفت: در دقایق پایانی بازی متوجه شدیم او مشکل جسمانی دارد به همین خاطر ترجیح دادم استراحت کند و پیکه تعویض شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان