//
کدخبر: ۹۴۰۴ //

ونگر: متحمل شکست بسیار بدی شدیم / نمی‌دانستیم باید چه کار کنیم

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها به فاجعه‌آمیز بودن عملکرد تیمش در خانه بایرن‌مونیخ اعتراف کرد و گفت که شکست سنگین آنها نتیجه یکسری مشکلات روحی و فنی بوده است.

 ونگر: متحمل شکست بسیار بدی شدیم / نمی‌دانستیم باید چه کار کنیم

آرسن ونگر در واکنش به شکست 5 بر یک آرسنال برابر بایرن‌مونیخ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که کار مردان او را برای صعود به مرحله بعد بسیار سخت کرده است، به خبرنگاران گفت: هضم دریافت دو گل در یک بازی زمانی کوتاه (در دقایق 53 و 56) سخت بود. ما باید این موضوع را تحلیل کنیم. این اتفاق در نتیجه‌ وجود ترکیبی از مشکلات روانی و فیزیکی در تیم ما بود. پیش از دریافت این گل‌ها نظم تیمی ما خوب بود و بازی را تحت کنترل داشتم.

ونگر افزود: بازی عجیبی بود. نیمه اول خوب بازی کردیم و درست پیش از به صدا درآمدن سوت پایان دو موقعیت خوب داشتیم. بعد از آن اما دو گل خوردیم. مشکلات واقعی که ما با آن موجه شدیم بعد از دریافت گل سوم بود. ما نظم تیم‌مان را از دست دادیم و از نظر روانی هم مشکل داشتیم. 25 دقیقه پایانی برای ما یک کابوس بود. انگار هیچ کاری از دست‌مان برنمی‌آمد.

سرمربی فرانسوی آرسنال با اشاره به مصدومیت لوران کاسیلنی و تأثیر خروج او از میدان (در دقیقه 49) بر عملکرد آرسنال تأکید کرد: کاسیلنی؟ من دوست داشتم او را در زمین بازی نگه دارم. خارج شدن کاسیلنی از میدان کار ما را سخت کرد و نتوانستیم با نبود او کنار بیاییم. واقعیت این است که چاره‌ای جز پذیرش نتیجه نداریم. ما متحمل یک شکست بد شدیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان