//
کدخبر: ۶۲۴۲ //

ونگر: آرسنال برای بازی برابر واتفورد آماده نبود

سرمربی تیم فوتبال آرسنال عدم آمادگی تیمش برای بازی برابر واتفورد را دلیل شکست خانگی توپچی‌ها برابر تیم تحت هدایت والتر ماتزاری دانست.

 ونگر: آرسنال برای بازی برابر واتفورد آماده نبود

به گزارش فرتاک نیوز، شب گذشته (سه‌شنبه) یکی از غیرمنتظره‌ترین نتایج در لیگ برتر انگلیس رخ داد. آرسنال در شرایطی در بازی خانگی‌اش برابر واتفورد با نتیجه 2 بر یک باخت که در عرض 13 دقیقه نخست 2 گل دریافت کرد و مشکلاتش با مصدومیت آرون رمزی و خروج او از میدان در دقیقه 20 تشدید شد.

این شکست منجر شد که میان آرسنال رده سومی و چلسی صدرجدولی 8 امتیاز فاصله ایجاد شود، فاصله‌ای که شاید به آسانی قابل جبران نباشد.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال که به دلیل محرومیت 4 جلسه‌ای از نشستن روی نیمکت محروم بود و بازی را از سکوهای ورزشگاه امارات بازی را تماشا کرد، در کنفرانس خبری پس از مسابقه به وضعیت رمزی اشاره داشت و گفت: او دچار کشیدگی عضله شده است و ما هنوز نمی‌دانیم که او چه مدت غایب خواهد بود.

ونگر 67 سال که اولین باخت خانگی‌ تیمش را از هفته نخست لیگ تماشا کرد، افزود: کاملاً مشخص بود که ما در دوئل‌های انفرادی داریم به بازیکنان واتفورد می‌بازیم و به اندازه کافی چالاک نبودیم. به نظر می‌رسید که بازیکنان ما آمادگی روانی لازم برای چنین چالش‌هایی را نداشتند. در صحنه گل اول بدشانس بودیم چون با یک ضربه آزاد ساده که تغییر مسیر داد، آن را دریافت کردیم. کمی طول کشید که به بازی برگردیم. در نیمه دوم بازی کاملاً تحت کنترل ما قرار داشت اما باز هم بدشانس بودیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. به آمارها که نگاه کنید خواهید دید که ما در نبردهای انفرادی مغلوب بودیم و وقتی شما به عنوان تیمی در جایگاه آرسنال و در خانه بازی می‌کنید، چنین آمارهایی عادی نیست. در لیگ برتر همه تیم‌ها از نظر فیزیکی قوی هستند و حتی داشتن آمادگی 90 درصدی هم کافی نیست.

سرمربی فرانسوی قرمزپوشان لندن تأکید کرد: می‌دانستیم که راه حل مشکل‌مان بردن بازی به عرض است اما برای انجام این کار به اندازه کافی صبور نبودیم و به همین دلیل توپ‌های زیادی به حریف تقدیم کردیم. ما به اندازه کافی توپ را سریع پاس نمی‌دادیم و باید مطابق برنامه بازی‌مان کار می‌کردیم که اگر این کار را انجام داده بودیم، همیشه خطرساز می‌شدیم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان