//
کدخبر: ۹۳۰۶۲ //

دیدار برگشت با ذوب‌آهن آخرین بازی ستاره استقلال؟ پای یک پیشنهاد نجومی درمیان است

بدتر از این نمی‌شود‌؛ اگر مامه‌تیام، بعد از درخشش در استقلال، ساکش را ببندد و از این باشگاه برود. یک مشکل اساسی همواره در استقلال وجود داشته‌؛ اینکه با بازیکنان سفت و سخت قرارداد نمی‌بندد.

دیدار برگشت با ذوب‌آهن آخرین بازی ستاره استقلال؟ پای یک پیشنهاد نجومی درمیان است
به گزارش فرتاک نیوز،

سال گذشته، این باشگاه با کلی سر و صدا کاوه رضایی را آورد. او اما در پایان فصل به شارلوا رفت، بدون اینکه یک ریال به آبی‌ها پول بدهد. در این بین، کاوه چیزی حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان از استقلال گرفت. بعد از او، مورد جباری اتفاق افتاد. مجتبی به استقلال بازگشت و پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه ادعا داشت با او قراردادی بسته‌اند که هر وقت بخواهند، فسخش می‌کنند. کمی که گذشت، مشخص شد این ادعا هم صحت ندارد. جباری بعد از اخراج، به کمیته اخلاق رفت و حالا باشگاه استقلال به خاطر شکایت او مجبور به پرداخت غرامت 640 میلیون تومانی است. حالا شنیده می‌شود امید نورافکن هم بدون پرداخت یک ریال به باشگاه، راهی شارلوا می‌شود تا مشخص شود بعضی ادعاها درست نبوده است. مورد تیام را هم می‌توان فصل الخطاب این بحث جنجالی دانست. باشگاه استقلال ژانویه سال گذشته مامه تیام را جذب کرد و کسی تصور نمی‌کرد این بازیکن ستاره شود. باشگاه اما خبر داشت او چه بازیکن توانمندی است و طبیعتاً باید قرارداد سفت و سختی امضا می‌کرد. حداقل امضای قرارداد 950 هزار دلاری ایجاب می‌کرد استقلال برای رضایتنامه هم پول سنگینی طلب کند اما در کمال ناباوری باشگاه آپشن 200 هزار دلاری برای صدور رضایتنامه را امضا کرد تا حالا نگرانی شدیدی بابت جدایی مامه داشته باشد. وینفرد شفر می‌خواهد این بازیکن به هر شکل ممکن در استقلال بماند ولی مشکل اینجاست که قرارداد طوری امضا شده که او می‌تواند برود. حداقل در این شرایط، باشگاه‌ها سود کلان نصیب‌شان می‌شود ولی عایدی استقلال از جدایی این بازیکن تنها 200 هزار دلار است که با توجه به قیمت بازیکنان، چیزی به حساب نمی‌آید. تیام یک سر و گردن از خیلی از فورواردهای لیگ بالاتر است و اگر باشگاه بخواهد بازیکنی در سطح او بگیرد، باید به مراتب هزینه‌ای بالاتر از 200 هزار دلار بپردازد.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال تمام تلاش خود را برای حفظ این بازیکن به کار گرفته و حتی با ایجنت این بازیکن صحبت‌هایی داشته است. تیام به استقلالی‌ها گفته نمی‌تواند در باشگاه بماند و باید به فکر آینده‌اش باشد. مامه فاش کرده یک باشگاه عربی، پیشهادی به ارزش 4 میلیون دلار به او پیشنهاد داده و طبیعتاً این در مقابل رقمی که از استقلال می‌گیرد، بسیار چشمگیر است. اگر استقلال آپشن 200 هزار دلاری برای رضایتنامه را در قرارداد مامه نمی‌گنجاند حالا حداقل می‌دانست اگر تیام برود، می‌تواند سود کلانی از این انتقال داشته باشد. ایجنت تیام به باشگاه گفته با توجه به قول و قرارهایی که گذاشته‌اند، قصد جدایی دارند و این بازیکن احتمالاً مقابل ذوب‌آهن آخرین بازی خود را انجام می‌دهد و پس از آن جدا می‌شود. افتخاری تأکید کرده به سادگی با رفتن او موافقت نمی‌کنند ولی طبیعتاً وقتی شرط این بوده که 200 هزار دلار بدهد و برود، باشگاه نمی‌تواند اقدام جدی در این زمینه کند. تیام دیروز تمرینات خود را بعد از اتمام مصدومیتش با تیم آغاز کرد و مقابل ذوب‌آهن به میدان می‌رود. ایجنت تیام به آبی‌ها گفته احتمالاً دیدار با ذوب‌آهن احتمالاً آخرین بازی فصل او خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان