//
کدخبر: ۹۲۹۴۷ //

زخم زبان امیر به شفر در انتقام از تیکه های سرمربی آلمانی به برانکو

امیر قلعه‌نویی آدمی نیست که کنایه و متلک را تاب بیاورد

زخم زبان امیر به شفر در انتقام از تیکه های سرمربی آلمانی به برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی یک شخصیت خاصی دارد و بعبارتی آدمی نیست که کنایه و متلک را تاب بیاورد. بنابراین او در اولین فرصت ممکن جواب غائله «بزن زیرش» را داد.

سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری مدعی شد تغییرات و تعویض‌های استقلال در جریان این بازی به‌سود تیم او تمام شده است. این بدترین حرفی است که یک مربی می‌تواند در‌مورد تیم حریف بگوید. استقلال در این بازی مامه تیام را در اختیار نداشت و مثل مسابقه با الریان بدون مهاجم نوک به‌میدان رفت. با این حال مشخص نیست دلیل بازی نکردن خسرو حیدری و امید نورافکن چه بود؟ شاید شفر می‌خواسته میانگین قدی تیمش را بالا ببرد.

از سوی دیگر استقلال در این بازی فقط یک تعویض داشت که آن‌هم اجباری بود؛ ورود علی قربانی به جای داریوش شجاعیان. قلعه‌نویی اما مجموعه این تصمیمات را غلط و به‌سود تیم خودش تلقی کرد تا به شفر نیش زده باشد. این درست همان کاری است که خود شفر بعد از داربی برگشت با برانکو کرد. مربی آلمانی بعد از بردن پرسپولیس گفت تصمیم برانکو درمورد نیمکت‌نشینی گادوین منشا به‌سود آبی‌ها تمام شد تا به این ترتیب دانش و درایت مربی کروات را زیر سوال ببرد. حالا اما امیر انتقام برانکو (خارجی خوب) را از شفر (لابد خارجی بد!) می‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۹۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان