//
کدخبر: ۹۲۶۶۵ //

محرومیت ۱۶ جلسه ای برای ستاره سابق بارسلونا

آردا توران، ستاره ترک تبار، که در نیم فصل به طور قرضی از بارسا به استانبول باشاکشهیر رفته، با محرومیتی 16 جلسه ای روبرو شد.

 محرومیت 16 جلسه ای برای ستاره سابق بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

توران که در سال 2016 از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست، نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب آبی و اناری ها پیدا کند و سرانجام  در ژانویه گذشته، با انتقالی قرضی و دو و نیم ساله به استانبول باشاکشهیر پیوست.

او که برای افزایش شانس باشاکشهیر برای فتح سوپرلیگ ترکیه، به این تیم رفت، در 11 بازی، دو گل برای این تیم به ثمر رساند اما با جنجالی که در دیدار مقابل سیواسپور ایجاد کرد، برای مدت ها نمی تواند تیمش را همراهی کند. در دقایق پایانی بازی بود که او به دلیل عصبانیت از تصمیم کمک داور برای نگرفتن یک ضربه خطا، او را هل داد و از زمین اخراج شد.

اکنون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ترکیه او را با محرومیتی  16 جلسه ای روبرو کرد که یکی از طولانی ترین محرومیت ها در تاریخ فوتبال این کشور است.

به این ترتیب، او دو دیدار پایانی فصل باشاکشهیر را از دست خواهد داد؛ در حالی که تیمش با دو امتیاز اختلاف نسبت به گالاتاسرای صدرنشین، در رتبه دوم قرار دارد. او همچنین در بخش زیادی از نیم فصل اول فصل آینده سوپرلیگ ترکیه غایب خواهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان