//
کدخبر: ۴۳۷۲۶ //

گزینه باور نکردنی جایگزین نیمار

بارسلونا در حال بررسی احتمال جذب آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید برای جانشینی نیمار است.

گزینه باور نکردنی جایگزین نیمار
به گزارش فرتاک نیوز،

 در حالی که احتمال پیوستن نیمار به پی اس جی در روزهای آینده کاملا جدی شده، مسئولان بارسا به فکر پیدا کردن جانشین احتمالی او هستند.

 

در بارسلونا امیدوارند تا نیمار هر چه زودتر موضع خود را اعلام کرده و رسما بگوید که قصد جدایی دارد تا زمان برای جذب جانشین او از دست نرود.

 

امروز مارکا در همین رابطه گزارش داد که مسئولان بارسا قصد دارند در صورت جدایی نیمار، با پرداخت 100 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد گریزمان، او را به خدمت بگیرند.

 

گریزمان همین تابستان تا آستانه جدایی از اتلتیکو و پیوستن به یونایتد پیش رفت ولی قطعی شدن محرومیت اتلتیکو از خرید های تابستانی سبب شد تا او از جدایی منصرف شده و قراردادش را تمدید کند. رقم فسخ قرارداد او 100 میلیون یورو است که برای بارسلونا هزینه ای کمتر در قیاس با جذب دیبالا و کوتینیو به همراه خواهد داشت.

 

گریزمان فصل گذشته 26 گل برای اتلتیکو به ثمر رساند و با توجه به سال ها حضورش در لالیگا، از تجربه کافی برای حضور در بارسلونا برخوردار است.

 

البته با توجه به اینکه گریزمان چندی پیش گفت که جدایی از اتلتیکو در این شرایط بحرانی غیرمنصفانه است، قرار گرفتن نام او در میان گزینه های جانشینی نیمار تا حدی عجیب به نظر می رسد.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان