//
کدخبر: ۹۲۵۷۶ //

آغار تحرکات برای فرار نیمار از پاری سن ژرمن

اگر روز گذشته نشریه آ اس از مذاکرات پنهانی رئال و نیمار پرده برداشت امروز نشریه فرانسوی لیبراسیون بر این شایعات دامن زد.

 آغار تحرکات برای فرار نیمار از پاری سن ژرمن
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمار تابستان گذشته با انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پی اس جی، حاشیه های زیادی را موجب شد و گران ترین بازیکن دنیا لقب گرفت.

در انتقال او نقش یک ایجنت به نام «پینی زاهاوی» بسیار مهم بود. کمتر کسی تصور می کرد که نیمار بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کند اما در نهایت این مساله ممکن شد و حالا خبر می رسد که او از پیوستن به این باشگاه پشیمان شده و قصد بازگشت به لالیگا و پیوستن به رئال مادرید را دارد.

آ اس خبر از مذاکرات متعدد نیمار با نماینده رئال در برزیل داده و امروز لیبراسیون فاش ساخت که چند هفته پیش، پدر نیمار وارد پاریس شده و شخصا مذاکراتی با پینی زاهاوای داشته تا تمام راه های جدا کردن پسرش از پی اس جی را بررسی کند.

نیمار تمایلی برای بازی در لیگ جزیره ندارد و بایرن هم هرگز حاضر نمی شود مبلغ کلانی برای جذب او هزینه کند. رویای نیمار بازی برای رئال مادرید است و می داند که پس از چند سال که رونالدو این تیم را ترک خواهد کرد، تبدیل به شماره یک کهکشانی ها می شود.

در رئال مادرید نیز تلاش ها برای جذب نیمار و متقاعد کردن پی اس جی آغاز شده است. پل برایتنر، اسطوره بایرن و کسی که سابقه سه فصل بازی برای رئال را هم دارد، اخیرا و پیش از بازی برگشت رئال و بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، با فلورنتنیو پرز(رئیس رئال) ساعتی دیدار داشت و دو روز پیش در یک برنامه تلویزیونی فاش کرد که پرز به صورت جدی خواهان جذب نیمار برای فصل آینده است و از این فوق ستاره برزیلی، به عنوان مهره کلیدی رئال در فصل آتی یاد کرد.

اینگونه به نظر می رسد که در مورد نیمار، شایعات بیش از آنچه که تصور می شوند، به واقعیت نزدیک هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۵۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان