//
کدخبر: ۹۲۵۲۶ //
گزارش تحلیلی کنفدراسیون فوتبال آسیا از جدال تیمهای ایرانی؛

afc: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از سوی میزبان خود تنبیه شد+عکس

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تجزیه و تحلیل دیدار آسیایی تیم های ذوب آهن – استقلال ،نوشت تیم تهرانی از بازی مالکانه خود نفعی نبرد و از سوی میزبان خود تنبیه شد.

afc: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از سوی میزبان خود تنبیه شد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 در چارچوب بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن در خانه موفق شد استقلال تهران را یک بر صفر شکست دهد.

سایت ای اف سی در تحلیلی از این بازی نوشت، استقلال با وجود برتری در مالکیت توپ میدان فرت های بسیاری را از دست داد و سرانجام هم تنبیه شد.

index

ای اف سی می نویسد: استقلال روز سه شنبه در مرحله 16 تیمی لیگ قهرمانان آسیا در روزی که فرصت های زیادی  را از دست داد 1-0 مقابل ذوب آهن، حریف لیگ برتری خود، شکست خورد.

ذوب آهنی که برای کسب جایگاه دوم در جدول رده بندی لیگ برتر، استقلال را کنار زد،روی بی نظمی استقلال سرمایه گذاری کرد، و پیش از بازی برگشت، یک پیروزی قابل توجه خانگی - و یک کلین شیت- را به دست آورد.

استقلال نتوانست از تسلط خود بهره ببرد

استقلال با وجود این که خارج از خانه بازی می کرد موفق شد در اکثر دقایق بازی حریف خود را به عقب براند، این تیم 60 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و 46 درصد بیشتر از حریف خود پاسکاری کرد. آنها همچنین در ارسال پاس نسبت به ذوب آهن دقت بیشتری داشتند، هم به طور کلی و هم در هر یک از هر دو نیمه.

ضمن این که، میزبان در طول مسابقه تنها هشت سانتر انجام داد و فقط یکی از آنها به مقصد رسید، در حالی که بازیکنان استقلال 16 سانتر داشتند که در شش مورد هم تیمی های خود را پیدا کردند.

اما ذوب آهن در دو آمار مهم، برتر از استقلال بودند: شوت به دروازه (پنج شوت در برابر دو شوت استقلال) و گل (یک - صفر).

با توجه به این که استقلال مدت بیشتری توپ را در طول مسابقه در اختیار داشت ، طبیعی بود که امید ابراهیمی فرصت کافی برای درخشش در نبرد در برابر گئورگی گو لسیانی داشته  باشد. در نتیجه ابراهیمی دو برابر بیشتر از همتای خود در ذوب آهن پاس داد و دقت پاس او بسیار بیشتر از همتایش بود.

ابراهیمی همچنین یک فرصت شوتزنی هم برای هم تیمی خود سرور جپاروف در نیمه دوم ایجاد کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

هند روزبه چشمی در داخل منطقه جریمه خودی در دقایق پایانی، همه این تلاش ها را بی نتیجه کرد و گولسیانی پشت توپ قرار گرفت و با گلزنی در این بازی، یک پیروزی حیاتی برای ذوب آهن به دست آورد. هرچند که اخراج نجات مهدی و محرومیت او از بازی برگشت باعث نگرانی میزبان شد.

محمد نجات محمدی، با وجود اینکه بهترین مدافع تیمش در این شب بود، شب را با تلخی به اتمام رسانید، زیرا او در دقیقه 90 کارت زرد دوم را دریافت کرد. البته این مدافع میانی هنگامی که سوت پایان بازی با کلین شیت ذوب آهن و مهمتر از همه، با پیروزی خانگی تیمش به پایان رسیده،حتما نفس راحتی کشیده است.

نجات مهدی این فصل بجز دو بازی در لیگ در تمام بازی ها 90 دقیقه بازی کرده ، و همچنین او در تمام 8 بازی مسابقات لیگ قهرمانان 2018، به میدان رفته است.

غیبت این بازیکن 25 ساله در بازی برگشت به شدت احساس خواهد شد و باید دید امیر قلعه نویی با این موضوع چگونه برخورد خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۵۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان