//
کدخبر: ۹۱۷۷۰ //

صحبت های جباروف در مورد استقلال و شفر

هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال نسبت به صعود این تیم به جمع هشت تیم برتر آسیا، خوشبین است.

 صحبت های جباروف در مورد استقلال و شفر
به گزارش فرتاک نیوز،

 فوتبال استقلال فصل 2017 با رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، در دیدار رفت موفق شد العین امارات را در تهران با نتیجه یک بر صفر از پیش‌رو بردارد، اما در بازی برگشت در امارات با نتیجه 6 بر یک مغلوب همین تیم شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. یک سال بعد از آن بازی، آبی‌پوشان تهرانی یکبار دیگر به این مرحله از همین رقابت‌ها رسیدند و این بار باید با ذوب‌آهن، دیگر نماینده ایران دیدار خواهند کرد.

سرور جپاروف، برنده دو عنوان بهترین بازیکن سال آسیا که نسبت به صعود استقلال به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خوشبین است، به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: سال گذشته ما تیم  متفاوتی داشتیم، اما امسال تیم کاملاً تغییر کرده است. با وجود سرمربی و بازیکنان جدید، ما تیمی فوق‌العاده داریم و فکر می‌کنم این بار از مرحله یک‌هشتم نهایی صعود خواهیم کرد.

هافبک ازبکستانی استقلال که در پیروزی یک بر صفر سه‌شنبه شب این تیم مقابل خونه‌به‌خونه در فینال جام حذفی ایران و قهرمانی آبی‌پوشان در این رقابت‌ها حضور داشت، اظهار داشت: وینفرد شفر یک مربی آلمانی است و سبک فوتبال او نیز این را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: شفر مربی بسیار تاکتیکی است و ما بازی تاکتیکی با ترکیب‌های زیاد در سراسر زمین از خود ارائه می‌دهیم. وینفرد ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان دارد. او به طور انفرادی با هر یک از بازیکنان صحبت و به رشد ما به صورت تیمی کمک می‌کند. این را هم می‌توان در نتایجی که ما با شفر کسب کرده‌ایم، دید.

ذوب‌آهن و استقلال از ساعت 19:15 فردا شب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می‌روند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان