//
کدخبر: ۹۲۴۳۶ //

بارسلونا ۵-۱ ویارئال: آتش بازی بارسلونا برابر زیردریایی ها

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 5-1 ویارئال را شکست بدهد.

 بارسلونا 5-1 ویارئال: آتش بازی بارسلونا برابر زیردریایی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان ارنستو والورده که 10 روز قبل قهرمانی شان در رقابت های این فصل لالیگا را قطعی کردند، در دیدار امشب هم کار دشواری مقابل ویارئال نداشتند و به یک پیروزی راحت رسیدند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکرد. ولی در دقیقه 11 و روی اولین موقعیت جدی شان به گل رسیدند. ابتدا این عثمان دمبله بود که با یک ضربه پشت محوطه جریمه، دروازه ویارئال را هدف قرار داد اما آسنخیو ضربه او را به طور ناقص دفع کرد. توپ برگشتی به فیلیپ کوتینیو رسید و او هم با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد.

 

چیزی نمانده بود که ویارئال خیلی زود کار را به تساوی بکشد اما ضربه فورنالس را سیله سن دفع کرد. در مقابل این بارسا بود که در دقیقه 16 به گل دوم رسید. روی یک پاس در عمق عالی از اینیستا، لوکاس دینیه در مقابل دروازه پائولینیو را صاحب موقعیت کرد و او هم دروازه خالی را به راحتی باز و حساب کار را 2-0 کرد.

 

حملات بارسایی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم همچنان به دنبال زدن گل های بعدی بودند اما دفاع فشرده تیم میهمان، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. اما سرانجام در آخرین دقیقه نیمه اول، بارسا به گل سوم رسید. همکاری عالی مسی و اینیستا، ستاره آرژانتینی را در موقعیت تک به تک با آسنخیو قرار داد و او هم با یک ضربه فنی، توپ را به گوشه دروازه ویارئال فرستاد. در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان سه گل به سود بارسا به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و این ویارئال بود که در دقیقه 54، توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. روی ارسال پابلو فورنالس از سمت چپ محوطه جریمه بارسا بود که سانسونه توانست توپ را به گوشه دروازه سیله سن بفرستد.

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه ویارئال ایجاد کنند.

فشار حملات بارسا در دقایق پایانی بیشتر شد و سرانجام این تیم در دقایق پایانی توانست دو بار دیگر دروازه آسنخیو را باز کنند. این بار ایوان راکیتیچ بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس عالی او را دمبله تبدیل به گل کرد.

سرانجام در دقیقه 90+3، عثمان دمبله این بار روی پاس یری مینا، توانست گل پنجم را به ثمر برساند تا بارسا در دیداری که تاثیری در سرنوشت این تیم نداشت، به یک پیروزی پر گل برسد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۴۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان