//
کدخبر: ۹۱۹۳۰ //

اینیستا در آستانه عقد قرارداد سه ساله با تیم ژاپنی

هافبک بازیساز بارسلونا برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی جی‌لیگ ژاپن می‌شود.

 اینیستا در آستانه عقد قرارداد سه ساله با تیم ژاپنی
به گزارش فرتاک نیوز،

 آندرس اینیستا در پایان فصل جاری به دوران حضور 18 ساله‌اش در بارسلونا - شامل 3 فصل بازی‌اش در بارسلونای «بی» - پایان خواهد داد و رایزنی در مورد مقصد بعدی وی همچنان ادامه دارد. پس از اینکه شایعاتی در خصوص پیوستن این هافبک 33 ساله به تیم چونگ‌کینک دانگدای لیفان مطرح شد، این باشگاه چینی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن اسطوره باشگاه بارسلونا ندارد. این باشگاه خبر داد که قرار است همکاری تبلیغاتی با اینیستا داشته باشد.

در همین حال شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا، از توافق آندرس اینیستا با باشگاه ویسل کوبه ژاپن خبر داد، باشگاهی که مالک آن، موسس کمپانی «راکوتن» است. این کمپانی در حال حاضر اسپانسر اصلی باشگاه بارسلونا به شمار می‌رود. بر اساس این گزارش، اینیستا این هفته قرارداد سه ساله‌‌ای را با باشگاه ویسل کوبه امضا خواهد کرد و هر فصل 25 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

کاپیتان بارسا با این تیم 9 عنوان قهرمانی لالیگا، 6 عنوان قهرمانی جام حذفی اسپانیا، 7 عنوان قهرمانی سوپرجام اسپانیا، 4 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 3 عنوان قهرمانی سوپرجام اروپا و 3 عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را تجربه کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۹۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان