//
کدخبر: ۹۲۳۵۷ //

فردا از البسه ملی پوشان رونمایی می شود

با وجود اینکه هنوز از پیراهن های تیم ملی خبری نیست، فردا از کت و شلوار تیم ملی رونمایی می شود.

 فردا از البسه ملی پوشان رونمایی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 جنجال های تمام نشدنی امضای قرارداد اسپانسرینگ البسه تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه به حدی در ماه های اخیر بازتاب داشت که زمینه نقدها و انتقادات فراوانی را فراهم کرد جایی که مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته بازاریابی به خاطر ابهامات این قرارداد با دردسرهای رسانه ای روبرو شدند.

فدراسیون فوتبال که در تمام این مدت مدام با دفاع از برنامه ها و نوع عقد قرارداد با شرکت آلمانی آدیداس برای تامین البسه تیم ملی در روسیه همین طور طراحی این پیراهن ادعا می کرد لباس های ملی پوشان شکیل و با وقار خواهد بود با این وجود در فاصله نزدیک به یک ماه تا آغاز جام جهانی و در حالی که هنوز خبری از پیراهن های تیم ملی نیست، روز آینده از کت و شلوار ملی پوشان رونمایی خواهد شد تا البسه ملی پوشان در راه رفتن به جام جهانی دیده شود. لباس هایی که تولید آن ها بر عهده شرکت هاکوپیان است در راه روسیه و البته جابجایی های رسمی ملی پوشان بر تن بازیکنان می شود.

بنا به اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال این مراسم عصر فردا در هتل اسپیناس پلاس با حضور مقامات عالیرتبه ورزشی، مهمانان ویژه، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی و همین طور کاپیتان ایران و تعدادی از ملی پوشان از پیراهن ایران در روسیه 2018 برگزار می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۳۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان