//
کدخبر: ۹۲۳۴۸ //

کی‌روش: آن‌هایی که می‌خواستند به "پک" لطمه بزنند موفق نشدند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: خوشبختانه افرادی که می‌خواستند به ساخت مجموعه PEC لطمه بزنند موفق نشدند.

کی‌روش: آن‌هایی که می‌خواستند به "پک" لطمه بزنند موفق نشدند
به گزارش فرتاک نیوز،

  تمرین امروز تیم ملی از ساعت ۱۷:۳۰ در مجموعه ورزشی PEC آغاز شد. کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: شخصا بسیار خوشحال هستم پس از گذشت ۷ سال و گذشت همه بحث‌ها و مجادله‌هایی که برای ساخت این مجموعه داشتیم این مجموعه کامل شده است.

او ادامه داد: به شخصه بسیار خوشحال و مفتخر هستم که این ساختمان تبدیل شده به خانه‌ای که برای بازیکنان مرد و زن چه از لحاظ فوتبالی، چه از نظر تکنیکی خودشان را پیشرفت بدهند. خوشبختانه افرادی که می‌خواستند به این پروژه لطمه بزنند موفق نشدند و خوشحالم این مجموعه میراثی برای آیندگان است.

کی‌روش در ادامه گفت: فورواردهای ما گل‌های زیادی زدند که این به خاطر حسادت‌شان به مدافعان‌مان بود که گل‌های کم‌تری خوردند. خیلی خوشحالم که ۱۴-۱۳ بازیکن لژیونر داریم که اکثرا در اروپا توپ می‌زنند. وظیفه این بازیکنان این است که داشته‌ها و تجربه‌های‌شان را در اختیار دیگران بگذارند تا فوتبال ایران پیشرفت کند.

کی‌روش در ادامه گفت: بعضی از شما شاید به خاطر داشته باشید که من همان روز اول در یک نشست خبری گفتم که فدراسیون فوتبال نیاز به یک زمین چمن دارد و حالا می‌بینید که پس از ۷ سال تیم ملی ایران زمین مخصوص خودش را دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که یک پیشنهاد به رییس جمهوری داده است گفت: من به رییس جمهور یک پیشنهاد دادم که بخشی از پاداش‌هایی که قرار است پس از جام جهانی به تیم ملی اختصاص یابد صرف زمین کنند.

ادامه دارد...

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۳۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان