//
کدخبر: ۹۲۱۴۷ //

اظهارات بهتاش فریبا درباره بازی استقلال و ذوب آهن

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تصور می کنم در بازى امروز فوتبال روى خوش را به استقلال نشان نداد .در هر صورت استقلال باید در بازى برگشت گل بزند.

اظهارات بهتاش فریبا درباره بازی استقلال و ذوب آهن
به گزارش فرتاک نیوز،

بهتاش فریبا در گفتگو  با  خبرنگار؛درباره بازى استقلال مقابل ذوب آهن گفت :قلعه نویى با تغییر ترکیب توانست بازى خوبى را به اجرا بگذارد و در میانه های  بازى جنگ تمام عیار به راه افتاده بود.

او ادامه :اضافه شدن حدادى فر در وسط زمین باعث شد تیم ذوب آهن صاحب موقعیت هاى بیشترى شود ، به نوعى ما توقع داشتیم بازى زیباترى را از هر ٢ تیم نظاره گر باشیم اما استقلال و ذوب آهن به خاطر اینکه گل نخورند دنبال بازى مستقیم بودند و در این میان هم خط هافبک ها از بین رفته بود.

فریبا بیان کرد :البته تیم استقلال هم خوب بازى کرد و با حضور سهرابیان توانست از سمت چپ و راست حمله کند اما قلعه نویى هر دو سمت را روى استقلال بسته بود.

پیشکسوت استقلال بیان کرد :فکر مى کنم در بازى امروز فوتبال روى خوش را به استقلال نشان نداد .در هر صورت استقلال باید در بازى برگشت گل بزند و حمله کند و تیم ذوب آهن باید سعى کند گل نخورد و دنبال ضد حمله باشد و امیدوار هستیم در بازى برگشت بد شانسى ها دست از سر استقلال بر دارد.

فریبا در پایان و درباره پرتاب نارنجک ها گفت:پرتاب نارنجک کار بسیار بدى است و این در سهمیه باشگاه ها در آسیا لحاظ مى شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان