//
کدخبر: ۹۱۹۷۶ //

دلم برای رئال مادرید تنگ نشده است/ هنوز با تیم ملی خداحافظی نکرده‌‌ام

کاپیتان سابق کهکشانی‌ها می‌گوید دلتنگ روز‌هایی نیست که با تیم پایتخت اسپانیا افتخار کسب می‌کرد.

دلم برای رئال مادرید تنگ نشده است/ هنوز با تیم ملی خداحافظی نکرده‌‌ام
به گزارش فرتاک نیوز،

ایکر کاسیاس که چند روز پیش اولین قهرمانی‌اش با پورتو را در لیگ پرتغال تجربه کرد، می‌گوید دلتنگ روزهای افتخارآفرینی با رئال مادرید نیست.

کاسیاس که سال 2015 از کهکشانی‌ها جدا شد و به پورتو پیوست به رادیو کادناسر اسپانیا گفت: واقعیت این است که وقتی شما پا به سن می‌‌گذارید خیلی مهم است که جام ببرید چون جام بردن به شما انگیزه و انرژی مضاعف می‌دهد. چند سالی بود که من جامی نبرده بودم و این از نظر روحی تأثیر منفی می‌گذاشت. دوست دارم که یک سال دیگر به کارم ادامه دهم و اهدافی هم برای آینده کوتاه مدتم دارم. فعلاً دارم از وضعیتم لذت می‌برم. فوتبال در حق من بسیار بخشنده بوده است.

کاسیاس در پاسخ به این سؤال که آیا دلتنگ روزهای بازیگری در رئال مادرید نیست، عنوان کرد: خیر. دل من برای رئال مادرید تنگ نشده است. در زندگی شما دوران‌هایی هست که باید سپری شوند. رئال مادرید به من همه چیز داده است. من با آن تیم بازی‌های بزرگی انجام دادم، جام‌های مهمی بردم و به تیم ملی رسیدم. من تا ابد قدردان رئال مادرید خواهم بود، رئالی بوده‌ام و رئالی خواهم ماند.

سنگربان پورتو درباره تیم ملی اسپانیا و شانس این تیم برای قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه هم تأکید کرد: اسپانیا یکی از بخت‌های قهرمانی در جام جهانی است چون بازیکنان کافی و با استعدادی برای تحقق این هدف دارد. ممکن است در برخی بازی‌ها به زحمت بیفتد اما تیم ملی برای قهرمانی در جام جهانی خواهد جنگید. من فکر می‌کنم که ما تا مرحله نیمه نهایی صعود خواهیم کرد.

آیا کاسیاس شانسی برای حضور در جام جهانی دارد. او در پاسخ به این سؤال اظهار داشت: از آنجایی که نتوانسته‌ام نظر خولن لوپتگی را برای دعوت از من به تیم ملی جلب کنم، من باید با رویکرد متفاوتی به زندگی‌ام ادامه دهم. با تیم ملی خداحافظی نکرده‌ام اما درک می‌کنم که لوپتگی گزینه‌های دیگرش را ترجیح می‌دهد. من همچنان رؤیای بازگشت به تیم ملی را در سر دارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۹۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان