//
کدخبر: ۹۰۵۲۸ //

شلیک نهایی برای قهرمانی در لیگ هیحدهم؛ چشمان قلعه نویی بدنبال سه ستاره استقلال

مهم‌ترین شایعه این روزهای فوتبال اصفهان احتمال انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی سپاهان است.

شلیک نهایی برای قهرمانی در لیگ هیحدهم؛  چشمان قلعه نویی بدنبال سه ستاره استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روزنامه ایران ورزشی صحبت‌های یکی دو روز گذشته تابش سرپرست سپاهان نشان می‌دهد که اخبار منتشر شده درباره مذاکره این باشگاه با سرمربی ذوب‌آهن صحت داشته و حالا که امیر و مدیران مجموعه ذوب‌آهن هنوز با یکدیگر برای ادامه همکاری به نتیجه نرسیده‌اند، بازگشت قلعه‌نویی به تیمی که سابقه قهرمانی با آن را دارد، اصلا اتفاق عجیبی نخواهد بود. تا اینجای ماجرا را همه می‌دانید اما قضیه وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید فهرست خرید قلعه‌نویی برای سپاهان هم لو رفته. فهرستی که نام‌های سرشناسی در آن دیده می‌شود.

گفته می‌شود قلعه‌نویی در صورت حضور در سپاهان شاید سیدمهدی رحمتی یا سیدحسین حسینی و حتی امید ابراهیمی را به این تیم اصفهانی ببرد. البته رحمتی با استقلال قرارداد دارد اما حسینی و ابراهیمی قراردادشان به پایان رسیده و با توجه به نارضایتی دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌ها از شرایطش در این تیم و قدردانی و علاقه همیشگی و دوطرفه ابراهیمی و قلعه‌نویی بعید نیست این دو بازیکن کلیدی استقلال سر از سپاهان درآورند.

البته یکی از شرط‌های شفر برای ماندن در استقلال حفظ بازیکنانی مثل ابراهیمی است. باید دید مسوولان استقلال در حفظ بازیکنانی مثل ابراهیمی و وریا چقدر موفق هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان