//
کدخبر: ۳۴۶۳۰ //

شبیخون ژنرال به استقلال!

سه بازیکن استقلال مورد توجه سرمربی ذوب آهن قرار دارند و گفته می‌شود در این مورد مذاکراتی نیز صورت گرفته است.

شبیخون ژنرال به استقلال!
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه استقلال روزهای خوبی را در بازار نقل و انتقالات پشت سر نمی‌گذارد و این موضوع نگرانی زیادی را بین هواداران استقلال به وجود آورده چراکه آن‌ها نگران وضعیت تیم در فصل جدید هستند.

 

بحث  و گفتگوی آبی دوستان در فضای مجازی به خوبی نشان می‌دهد که آن‌ها نگرانی زیادی بابت جذب بازیکن دارند و حالا با شروع کار امیرقلعه‌نویی در ذوب‌آهن این نگرانی‌ها بیشتر هم شده است چرا که ظاهرا سرمربی اسبق استقلال روی چند بازیکن این تیم دست گذاشته است.

 

امیر قلعه‌نویی که کارش در ذوب آهن را با تمدید قرارداد مرتضی تبریزی آغاز کرد تا یکی از گزینه‌های روی میز منصوریان خط بخورد، حالا در فکر جذب 3بازیکن استقلال است و اگر باشگاه استقلال با این 3 نفر به توافق نرسد بعید نیست در لیگ هفدهم آن‌ها را در اصفهان ببینیم.

 

مجیدحسینی، امیدنورافکن و امید ابراهیمی، سه بازیکنی هستند که قراردادشان با باشگاه استقلال تمام شده و به همین خاطر در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته‌اند. طبیعی است که اگر فوتبالیستی قراردادش تمام شود، تیم‌ها و مربیان دیگر به سراغش بروند و خواهان عقد قرارداد با او شوند و حالا قلعه نویی روی این سه بازیکن دست گذاشته تا اگر روند تمدید قرار داد هرکدام از آن‌ها مانند کاوه رضایی به بن بست خورد، مقدمات سبزپوش شدنشان را فراهم کند.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان