//
کدخبر: ۸۸۹۲۶ //

سیمئونه: موضوع «شانس نخست قهرمانی» فقط به درد خبرنگاران می‌خورد!/ درباره ونگر فقط با احترام حرف می‌زنم

سرمربی اتلتیکومادرید از تیمش انتظار یک بازی هجومی مقابل آرسنال را دارد.

 سیمئونه: موضوع «شانس نخست قهرمانی» فقط به درد خبرنگاران می‌خورد!/ درباره ونگر فقط با احترام حرف می‌زنم
به گزارش فرتاک نیوز،

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آرسنال در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا از بازیکنانش خواست با نیروی تهاجمی فراوان به مصاف رقیب بروند.

 او گفت: از زمانی که من به اتلتیکو مادرید آمدم، تیم مدام در حال پیشرفت بوده است. انتقادات از ما افزایش پیدا کرده چون سطح بازی خودمان را بالا برده‌ایم. از حضور در جایگاه فعلی خوشحالم. امیدوارم در ورزشگاهی که آرسنال در آن بسیار قدرتمند است با آسودگی خیال بازی کنیم. برای رسیدن به فینال باید شجاع باشید. همه بازیکنانم مشتاق پیشرفت هستند.باید هجومی به میدان برویم.

او در ادامه درباره آرسن ونگر، سرمربی آرسنال افزود: اولین چیزی که درباره ونگر به ذهنم می‌رسد، احترام و تمجید است. او همواره مجبور بوده خودش را از نو بسازد و نوآوری داشته باشد. خودم را مانند یک مربی جوان می‌بینم که می خواهد ببیند و از امثال ونگر یاد بگیرد. جایگاه  ونگر در فوتبال شگفت انگیز است. حفظ ثبات در مربیگریکار فوق العاده دشواری به نظر می‌رسد چون همواره در معرض انتقاد قرار دارید چون همه انتظار دارند همه بازی‌ها را ببرید.  موضوع شانس نخست  قهرمانی فقط به درد خبرنگاران می‌خورد. فوتبال دائما در حال تغییر است و در یک بازی رفت و برگشتی به نهایت تمرکز نیاز دارید. واقعیت از زمانی شروع می‌شود که داور سوت آغاز بازی را به صدا در می‌آورد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۹۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان