//
کدخبر: ۸۸۶۳۲ //

یک استقلالی علیه سهمیه دوگانه مازندران درلیگ برتر

بعد از سال های طولانی غیبت نمایندگان خطه مازندران در سطح اول فوتبال ایران حالا دو تیم پرطرفدار شمالی در یک قدمی صعود به لیگ برتر هستند.

 یک استقلالی علیه سهمیه دوگانه مازندران درلیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر با نتایج رقم خورده در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول این شانس را دارند تا یکی از تیم های حاضر در لیگ هجدهم باشند تا به این ترتیب طلسم حضور مازنی ها در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران شکسته شود.

خونه به خونه و نساجی در حالی با 61 امتیاز شرایط نسبتا مشابهی برای گرفتن سهمیه صعود به لیگ برتر دارند که حضور یک مازندرانی روی نیمکت نفت مسجد سلیمان باعث شده تا حضور هم زمان دو نماینده از مازندران در لیگ هجدهم برتر ایران با تردیدهایی روبرو شود، مردی که خود فصل قبل هدایت نساجی را در دست داشت و این روزها در مسجد سلیمان عزم خود را برای لیگ برتری شدن جزم کرده است.

محمود فکری کاپیتان سابق استقلال و مربی این روزهای نفت مسجدسلیمان با 64 امتیاز در حال حاضر صدرنشین لیگ دسته اول است و برای قهرمانی و رسیدن به سهمیه اول لیگ برتر تنها به یک امتیاز از جدال هفته پایانی مقابل مس رفسنجان در خانه نیاز دارد تا به این ترتیب مانع حضور هم زمان دو نماینده مازندران در لیگ برتر شود.

چه بسا اگر فکری و شاگردانش این گونه خوب نتیجه نمی گرفتند الان همه فوتبالدوستان مازنی که چند دهه است برای رسیدن به سطح اول باشگاهی ایران عذاب می کشند می توانستند امیدوار باشند که فصل بعد دو نماینده در این رقابت ها داشته باشند اما بعید به نظر می رسید محمود فکری با اصلیتی مازنی این اجازه را بدهد که هم خونه به خونه هم نساجی راه به لیگ برتر پیدا کنند آن هم به صورت هم زمان.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۶۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان