//
کدخبر: ۸۷۰۳۴ //

رقابت دو استقلالی بزرگ در بازی مرگ و زندگی!

در شرایطی که لیگ دسته اول فوتبال کشور به نقطه اوج حساسیت خودش رسیده دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به مصاف هم خواهند رفت.

رقابت دو استقلالی بزرگ در بازی مرگ و زندگی!
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم های نساجی مازندران که سرمربیگری آن بر عهده جواد نکونام می باشد و نفت مسجدسلیمان که تحت هدایت محمودفکری به میدان می آید، به رقابت خواهند پرداخت تا یکی از مهم ترین بازی های این فصل از رقابت های لیگ دسته اول را برگزار نمایند.

دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که خیال شاگردان محمودفکری تا حدودی از بابت صعود به لیگ برتر راحت است و این تیم با 63 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار دارد اگرچه هنوز به طور صد درصد نمی توان گفت که صعود قطعی شده است ولی مگر اتفاقات زیادی رقم بخورد تا این تیم نتواند جواز صعود را کسب نماید.

اما در آنسوی میدان شاگردان نکونام قرار دارند که هر چه به بازیهای لیگ نزدیک تر می شویم، امیدواری آنها برای صعود بیشتر می شود و شاید این بازی برای نکونام و شاگردانش بازی مرگ و زندگی باشد چرا که پیروزی در این میدان سخت می تواند آنها را یک گام دیگر به صعود نزدیک نماید و شکست شاید پایان رویاهای آنها برای رسیدن به لیگ برتر باشد.

 اگر نگاهی به پنج تقابل اخیر این دو تیم، سه برد از آن تیم نساجی بوده و دو برد از آن تیم نفت و دیدارهای این دو تیم هیچ وقت تساوی نداشته است. نساجی که سابقه بردن تیم نفت مسجدسلیمان را در خانه اش داشته باید دید می تواند بازهم ام ای اس را شکست دهد یا خیر.

نفت در صورتی که این بازی حساس را که در خانه خودش است بتواند ببرد صعود خودش به لیگ برتر را قطعی کرده است. نکته قابل توجه این است که نساجی هم برای اینکه به صعود امیدوار باشد، باید در این بازی نتیجه خوبی بگیرد و مطمئنا با تمام تلاش بازی خواهد کرد و این حساسیت این بازی را دو چندان میکند.

از نکات جالب توجه تقابل دو استقلالی در این بازی آن است که جواد نکونام زمانی که هدایت تیم خونه به خونه را برعهده داشت، تنها شکست تیم نفت مسجدسلیمان در خوزستان را رقم زد و فکری به غیر از باخت به نکونام، در مسجدسلیمان به سایر مربیان رحم نکرده است. اکنون نکونام با تیمی دیگر اما با همان قالب تاکتیکی، باید به مسجدسلیمان سفر کند و مقابل یاران فکری قرار بگیرد. در دومین تقابل این دو مربی استقلالی، فکری انتقام خواهد گرفت، یا نکونام به کاپیتان اسبق استقلال درس فوتبال خواهد داد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۰۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان